سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ما مي‌توانيم قهرمان آسيا شويم.

به نقل از فارس مصطفي دنيزلي پس از پيروزي 3 بر يک برابر الشباب امارات و صعود به مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا در جمع خبرنگاران گفت: بايد در اين بازي امتياز مي‌گرفتيم، زيرا همان‌طور که گفته بودم 2 بازي آخر همزمان نبود. بازيکنان ما امروز تلاش خوبي انجام دادند و از آنها قدرداني مي‌کنم. در گروه سختي قرار داشتيم و رسيدن به اين امتياز آسان نبود، اميدوارم صدرنشين گروه شويم تا خيالمان راحت شود.

وي افزود: بازي را تقريباً يک بر صفر عقب‌‌تر از حريف شروع کرديم با اين حال قهرماني دور از دسترس پرسپوليس نيست ما پتانسيل اين کار را داريم بازيکنان ما امروز بهترين روزشان بود.

سرمربي پرسپوليس در مورد نحوه برگزاري بازي‌ها در روز آخر که همزمان نبود، گفت: همان‌طور که شما از اين مسئله تعجب کرديد من هم تعجب کردم همانطور که تعجب کردم که چرا بهترين بازيکن حريف از تيم الشباب انتخاب شد.

وي افزود: تقريباً تمام بازي دست ما بود و بعد از خوردن يک گل به شرايط ايده‌آل رسيديم و حتي توپ را به تيردوازه آنان هم کوبيديم.

دنيزلي با اشاره به حضور هواداران پرسپوليس در ورزشگاه گفت: آنها 90 دقيقه در کنار ما بودند هيچ وقت اين مسئله را فراموش نمي‌کنيم پرسپوليس مي‌تواند قهرمان شود.

وي تصريح کرد: مهرداد پولادي امروز خودش را نشان داد بازي امشب اهميت زيادي براي ما داشت که خوشبختانه توانستيم پيروز شويم و به مرحله پلي‌آف برسيم اما اين تمام کار ما نيست ما امروز با اختلاف 2 گل پيروز شديم که پيروزي خوبي بود. بازيکنان ما انگيزه زيادي داشتند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا