به همت کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی یزد ، مسابقه آیه های زندگی سوم خرداد ماه 91 ، ویژه دانشجویان در این واحد دانشگاهی برگزار میشود.

سید محمد نبوی مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی یزد  گفت : مسابقه آیه های زندگی خلاصه ای از نکات ضروری در مورد معاد از دیدگاه قرآن و احادیث و همچنین بیانات مقام معظم رهبری پیرامون سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و نکات ضروری در مورد حجاب از منظر قرآن و روایت اسلامی می باشد.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را آشنایی بیشتر شرکت کنندگان با ضرورت معاد ، قرآن و روایات اسلامی و حجاب عنوان نمود. نبوی ادامه داد : شرکت در این مسابقه برای تمام دانشجویان رایگان بوده و همراه با ارائه کتابچه ای است که سوالات به صورت کتبی از آن طرح میشود و دانشجویان و علاقه مندان میتوانند با مراجعه به دفتر کانون قرآن و عترت واقع در مجتمع فرهنگی امام خمینی دانشگاه آزاد اسلامی یزد ثبت نام بعمل آورند.

وی تصریح کرد : زمان برگزاری مسابقه چهارشنبه سوم خرداد ماه 91 و در ساعت 11:30 صبح که برادران در مسجد دانشگاه و خواهران در سالن شهید آوینی دانشکده فنی و مهندسی برگزار می شود و نتایج مسابقه دهم خرداد ماه از طریق سایت کانون قرآن و عترت به نشانی اینترنتی www.kanoonquran.com اعلام میشود.

نبوی خاطر نشان کرد : در این مسابقه با هماهنگی گروه معارف و قرآن به شرکت کنندگانی که حائز نمره و حد نصاب 60% شوند از افزایش حداکثر 2 نمره به یکی از دروس عمومی در ترم جاری برخوردار خواهد شد ، همچنین به نفرات اول تا سوم جوایز نقدی و به نفرات چهارم تا نهم کول دیسک 4 لیگ اهداء خواهد شد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا