اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از حضور نزدیک به 75 درصدی مردم شهرستان های ابرکوه ، بافق ، بهاباد، خاتم و مهریز در دومین مرحله انتخابات مجلس قدردانی کرد.

اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از حضور نزدیک به 75 درصدی مردم شهرستان های ابرکوه ، بافق ، بهاباد، خاتم و مهریز در دومین مرحله انتخابات مجلس قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، در این بیانیه آمده است: جو سازی و تبلیغات رسانه های بیگانه و عوامل استکبار جهانی که در جهت مایوس کردن مردم كشور مان به راه انداخته بودند، با حضور حداکثری مردم در انتخابات نقش برآب شدو بار دیگر مردم ما نشان دادند که همچون گذشته پیرونظام ، انقلاب و ولایت فقیه و در این راه استوار و ثابت قدم هستند.
خداوند منان را شاكریم كه بار دیگر عنایت بی كران خود را بر ملت بزرگوار ایران ارزانی داشت و صحنه حضور مردم شریف و مومن ایران اسلامی و عزیزمان در انتخابات، تحت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به بهترین وجه آراسته گردید و با الطاف حضرتش دیگر بار ملت بزرگ ایران آزمون مهمی را با سر افرازی پشت سرگذارد.
روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد ضمن تبریك و شادباش پیروزی درخشان ملت، بر خود فرض می داند از حضور نزدیک به 75 درصدی مردم شریف و ولایتمدار دار العباده و دارالعلم یزد در دومین مرحله انتخابات مجلس نهم در شهرستان های ابرکوه ، بافق ، بهاباد، خاتم و مهریز قدردانی نموده و از مجریان و ناظران انتخابات كه با تلاش فراوان، بار این مسئولیت قانونی را بر دوش كشیدند و با صداقت و امانتداری ، آرای مردم را صیانت نمودند و از رسانه ها و تمامی كسانی كه به هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات كمك كردند، صمیمانه سپاسگزاری نماییم.
امید است این تلاش های خالصانه و ارزشمند مقبول درگاه حضرت باریتعالی قرار گرفته و با همدلی و همكاری، شاهد پیشرفت و تعالی میهن عزیز اسلامی مان باشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا