مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: به صداقت و شرافت کميته استيناف فدراسيون فوتبال اعتقاد داريم و منتظر رأي عادلانه آنها هستيم.

محمد رويانيان در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اعلام نشدن رأي کميته استيناف فدراسيون فوتبال درباره پرونده کسر امتياز از اين تيم گفت: به کميته استيناف فدراسيون فوتبال و شرافت آن اعتماد داريم، چه بسا اگر آنها در فوتبال نبودند و کارهاي ارزشمندي را به صورت ريز‌بينانه انجام نمي‌دادند دچار مشکل مي‌شديم.

وي افزود: کميته استيناف بخش بزرگي از فدراسيون فوتبال است که انصاف را سرلوحه کارش قرار داده است. اين حرف‌ها را نمي‌زنم تا تأثيري در رأي ما داشته باشد اما وظيفه دارم از اين تلاشگران که ديده‌ام چگونه زحمت مي‌کشند تشکر ويژه داشته باشم. از آنها مي‌خواهيم مثل هميشه رأي عادلانه‌اي براي پرسپوليس صادر و تکليف اين باشگاه را روشن کنند تا قوت قلبي براي تيم ما باشد.

رويانيان در ادامه در خصوص جلسه روز گذشته‌اش با بازيکنان عنوان کرد: گفته بودم که از اين به بعد بيشتر در کنار تيم هستم. از بازيکنان و کادر فني و دنيزلي حمايت مي‌کنيم تا انشاءالله در ديدارهاي آينده به نتايج دلخواه برسيم. همه بايد کمک کنيم تا از اين شرايط خارج شويم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در خصوص اظهارات کفاشيان که گفته بود به کميته استيناف توصيه کرده 2 امتياز به پرسپوليس برگردد، خاطرنشان کرد: من از کفاشيان تشکر مي‌کنم. به سلامت او اعتقاد داشتم که از او حمايت کردم. اميدوارم تيم ملي با حمايت کفاشيان بتواند راهي جام جهاني شود و فکر کنم اين بهترين آرزو براي رئيس فدراسيون فوتبال است. ما هم از هيچ کمکي به تيم ملي و سرفرازي آن دريغ نخواهيم کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا