مصطفي شکري مي‌گويد خطر کسر امتياز از پرسپوليس پيرامون شکايت آرفي از ابتدا هم اين باشگاه را تهديد نمي‌کرده است.

مشاور حقوقي باشگاه پرسپوليس در گفتگو با ايسنا، درباره آخرين وضعيت پرونده شکايت اشپيتيم آرفي از اين باشگاه اظهار کرد: شاکي اين پرونده شخص آرفي است که بر اساس مقررات کميته انضباطي از باشگاه شکايت کرده است طبيعتا او اولين طلبکار نيست و آخرين آنها هم نخواهد بود.

وي ادامه داد: فرآيند دادن اين بدهي کاملا مشخص است. کميته انضباطي از محل مطالبات باشگاه اين بدهي را با توجه به اينکه در اولويت قرار دارد پرداخت مي‌کند و هيچ مکانيزم اجرايي ديگري وجود ندارد.

شکري با اشاره به اينکه آرفي به فيفا شکايت نکرده و به طور قانوني هم نمي‌تواند اين کار را انجام دهد، گفت: متاسفانه جو سازي‌هايي انجام شده بود و گفته بودند که آرفي به فيفا شکايت کرده در حالي که اصلا اين طور نيست. اين حق براي باشگاه محفوظ است که درباره راي پرونده به فيفا شکايت کند اما بازيکن نمي‌تواند اين کار را انجام دهد. وي افزود: من با آرفي در اين زمينه صحبت کردم و قرار شد که او به باشگاه در مبلغ طلبش تخفيف بدهد. اگر او پيشنهاد ما را پذيرفت استقبال مي‌کنيم،‌ در غير اين صورت سير قانوني کار را طي مي‌کنيم.

مشاور حقوقي باشگاه پرسپوليس همچنين درباره پرونده شکايت وينگادا گفت: وينگادا شکايتي از باشگاه به فيفا انجام داده که ما طي مکاتباتي که با فيفا داشتيم، قرار شد دلايل و مستندات خود را براي آنها ارسال کنيم. اگر احيانا اين پرونده به دادگاه تجديدنظر فرستاده شود، مي‌توانيم استدلال‌هاي خود را به دادگاه CAS ارائه کنيم که منتج به کسر مبلغ بدهي باشگاه مي‌شود.

وي ادامه داد: ما با خود وينگادا هم صحبت کرده‌ايم و به او گفتيم که علاقمنديم ارتباط حرفه‌اي فوتبال ايران با شما حفظ شود و خودش هم استقبال کرد. قرار است بعد از پايان بازيهاي تيمش در ليگ چين، با هم ملاقاتي داشته باشيم و اين موضوع را با مصالحه رفع کنيم. مصطفي شکري در پايان به ايسنا گفت: نه براي پرونده آرفي و نه براي وينگادا خطر کسر امتياز، باشگاه را تهديد نمي‌کرد. اينکه يک پرونده به مرحله کسر امتياز برسد فرآيندي طولاني را بايد طي کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا