عضو پيشين هيئت مديره و پيشکسوت باشگاه پرسپوليس ضمن اشاره به اشتباه بزرگ دنيزلي که در افت روحي بازيکنان اين تيم تاثيرگذار بود، گفت: اعتقاد دارم در آينده نيز شاهد چنين شکست‌هايي چه در رده ملي و چه باشگاهي خواهيم بود.

محمد پنجعلي در خصوص ديدار تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و الهلال و همچنين دلايل افت تيم پرسپوليس ضمن بيان مطلب فوق گفت: مشکلات پرسپوليس مربوط به حال حاضر نيست و از ابتداي فصل همراه اين تيم است که حتي منجر به استعفاي من نيز شد. من اعتقاد دارم که در آينده نيز شاهد چنين شکست‌هايي چه در رده ملي و چه باشگاهي خواهيم بود چون ما از زماني که تيم ملي مالديو را با 17 گل شکست داديم درجا زده‌ايم اما تيم‌هاي ديگر فاصله خود را با ما کم کرده و حتي پيشي نيز گرفته‌اند.

 وي در همين خصوص افزود: نمي‌شود شکست پرسپوليس را فقط به گردن دنيزلي انداخت و بايد همچنان به وي فرصت داده و از او حمايت کنيم. در شرايط فعلي نبايد دنيزلي را تحت فشار قرار دهيم، البته او در يک زمينه مرتکب يک اشتباهي بزرگ شد و آنهم اين بود که اعلام کرد 10 بازيکن پرسپوليس را در فهرست مازاد خود قرار داده است. اين موضوع انگيزه و روحيه اکثر بازيکنان تيم را تا حدود زيادي نابود کرد.

 عضو سابق هيئت مديره باشگاه پرسپوليس با تاکيد بر اينکه هواداران حق دارند که به عملکرد بازيکنان اعتراض کنند، گفت: من موافق اين موضوع نيستم که بازيکنان تيم کم کاري کرده‌اند بلکه آنها در نيمه دوم بازي دچار افت بدني شدند و کم آوردند که همين موضوع باعث شد تا هواداران فکر کنند آنها کم کاري مي‌کنند. آنها مي‌خواستند اما نمي‌توانستند.

 وي در همين خصوص تاکيد کرد: افت بدني بازيکنان پرسپوليس در نيمه دوم به اين دليل است که آنها پيش از آغاز فصل به دليل اختلافاتي که وجود داشت خوب بدنسازي نکردند.

 پنجعلي در پاسخ به اين پرسش که "چرا همين تيم پرسپوليس در بازي رفت موفق به متوقف کردن تيم الهلال در خانه‌اش شده بود؟"، تاکيد کرد: بازي اول يک تورنمنت آنهم تورتمنتي مانند ليگ قهرمانان آسيا ملاک نيست چون ديديد که تيم الهلال چقدر نسبت به بازي رفت تفاوت پيدا کرده بود. آنها خيلي باتجربه‌تر و باهوش‌تر نسبت به بازي رفت، بازي کردند.

 

 وي در خصوص عملکرد علي کريمي در بازي با الهلال اظهار داشت: علي کريمي در بازي با الهلال در حد خودش بازي نکرد اما او همچنان بازيکن بزرگ و با شخصيت تيم است که مي‌تواند به تنهايي نتيجه بازي را عوض کند.عضو سابق هيئت مديره باشگاه پرسپوليس تاکيد کرد: مطمئن باشيد در بازي با الشباب بازي متفاوتي را از تيم پرسپوليس خواهيد ديد. بازيکنان بايد هرچه سريع‌تر ريکاوري روحي کرده و نتيجه بازي با الهلال را فراموش کنند که اين موضوع هنر مديريت و کادر فني تيم است. هنوز سرنوشت صعود پرسپوليس دست خودش است چون آنها با شکست الشباب ديگر نگران نتيجه بازي ديگر گروه نيستند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا