یزدفردا :رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي شهرستان صدوق : به منظور تقويت نيروي انساني ماهر و متخصص و در جهت ارتقاء آموزش هاي علمي و عملي و رونق بخشيدن به حضور جوانان در امر آموزش تفاهم نامه اي بين مركز آموزش فني و حرفه اي و صندوق مهر امام رضا (ع) شهرستان صدوق منعقد شد .

 مجيد فصاحت در اين خصوص بيان كرد : اين تفاهم نامه در راستاي حمايت از آموزش ديدگان در رابطه با حمايت هاي خود اشتغالي و مشاغل خانگي منعقد گرديد كه هدف آن ارائه آموزش هاي نوين و تربيت نيروي انساني ماهر است كه پس از طي دوره آموزشي در بخش هاي مختلف كشاورزي ، صنعتي و خدماتي در جهت سبد شغلي شهرستان به كار گرفته شود .

وي در ادامه ابراز كرد : ارائه ليست مشاغل خانگي مورد نياز در سبد اشتغال شهرستان مصوب كارگروه اشتغال در سال 89 به مركز فني و حرفه اي صدوق ، قرار گرفتن افراد واجد شرايط تحت حمايت هاي تسهيلات خود اشتغالي و مشاغل خانگي صندوق و اعزام كارشناسان از سوي صندوق مهر امام رضا براي راهنمايي و توجيه كارآموزان در محل فني و حرفه اي از تعهدات صندوق مهر امام رضا در اين تفاهم نامه است .

فصاحت تعهدات مركز اموزش فني و حرفه اي صدوق در اين راستا را پيش بيني و برگزاري نياز هاي آموزشي مشاغل خانگي در شهرستان متناسب با ليست ارائه شده از سوي صندوق و معرفي افراد واجد شرايط استفاده از تسهيلات به صندوق مهر امام رضا (ع) عنوان كرد .

وي در پايان از انعقاد تفاهم نامه آموزشي با ديگر ارگان هاي اين شهرستان از قبيل اداره آموزش و پرورش ، كميته امداد امام خميني ، پادگان آيت الله خاتمي ، اداره بنياد مسكن ، هلال احمر ، اداره جهاد كشاورزي ، بنياد شهيد و امور ايثارگران و مركز توانبخشي دخترانه اميد اشكذر اين شهرستان خبر داد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا