جلسه ستاد پشتيباني اردوهاي هجرت 3 شهرستان تفت به رياست فرماندار و با حضور رئيس بسيج  سازندگي سپاه الغدير يزد ، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج تفت و ساير اعضاء ستاد تشكيل شد.

به گزارش یزدفردا بنابراعلام  روابط عمومی فرمانداری تفت ، فرماندار تفت در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای طرح هجرت 3 گفت : اردوهای طرح هجرت که به عنوان ابتکاری سازنده برای اولین بار از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد باید در میان جوانان به یک فرهنگ تبدیل شود .

ابوالقاسم دهقان افزود : پس از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز شاهد برخی عقب ماندگی ها و کمبودها در برخی از روستاها می باشیم که رفع آنها تنها با اقدامات جهادی مثل همین طرح هجرت ممکن است .

وی ادامه داد : مسئولین با کمک گروههای جهادی نسبت به رفع مشکلات مردم روستا و کارهایی که در جهت رفع کمبودهای آنان بايد انجام دهند تلاش نمايند.

رئيس ستاد اردوه هاي طرح هجرت 3 شهرستان تفت هم چنين با بیان اینکه کار گروههای جهادی قربه الی الله است افزود : کلیه مدیران ادارات شهرستان از امکانات خود در جهت رفع نیاز این گروهها بهره گیرند تا حداقل نیازهای آنان برطرف گردد.

رئيس بسيج سازندگي سپاع الغدير استان هم در ادامه جلسه به اهداف و نحوه شكل گيري اردوه هاي جهادي اشاره و گفت: گروههای جهادی در زمینه های عمرانی ، علمی ، منابع طبیعی علمی و آموزشی فعالیت مي كنند.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج تفت هم در اين جلسه به بيان گزارشي از اقدامات انجام شده در اين خصوص در شهرستان پرداخت و از مسئولان براي اجراي هر چه بهتر فعاليت هاي اين ستاد درخواست همكاري نمود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا