به همت باشگاه پژهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی یزد ، کارگاه مدیریت زمان ویژه 80 نفر دانشجویانی که درس کار آفرینی را اخذ نموده اند در سالن کنفرانس حوزه ریاست واحد یزد برگزار شد.

دکتر احمدزاده رئیس باشگاه پژوهشگران جوان واحد یزد هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی دانشجویان با شیوه های علمی مدیریت زمان عنوان کرد و پیرامون اهمیت و جایگاه زمان و وقت در فرهنگ اسلام و کلام بزرگان ، شیوه های هدف گذاری و برنامه ریزی جهت بهره وری بیشتر از زمان و ارتباط شخصیت افراد فرهنگ اجتماعی با مدیریت زمان و آشنایی با ریتم بیولوژیک بدن و مدیریت آن و ... توضیحاتی ارائه نمود.

همچنین مهندس محمد رضا دهقانی استاد این دوره در جلسه دوم کارگاه مدیریت زمان در مورد موضوعات و مباحث این کارگاه گفت : زمان ارزشمندترین سکه ای است که در زندگی داریم و نباید آن را در قبال چیزهای کم ارزش مبادله کنیم ، زمان قابل مدیریت است و با مدیریت آن کیفیت زندگی کاری و شخصی بهبود می یابد.

وی ادامه داد : هر فرد برای موفقیت ابتدا باید هدفهای خود را مشخص کرده و به صورت مکتوب در آورد ، سپس با برنامه ریزی دقیق اجزاء زمان را با پیش بینی فعالیتهای روزانه مدیریت می کنیم و از طرف دیگر برخی عوامل وجود دارد که نقش راهزن وقت را دارند ، از جمله موارد مهم تلفن های غیرضروری ، عدم تفویض اختیار ، نداشتن برنامه و تغییر کار در یک زمان می باشد.

لازم به ذکر است در پایان این کارگاه نحوه استفاده از برخی تکنولوژی ها جهت مدیریت زمان توسط محمد رضا دهقانی استاد این دوره نیز توضیحاتی داده شد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا