آنقدر داغ انتخاباتی جدی نوشیم که کم کم باورمان شده است که انتخابات هخمه اش جدی است در آن شادی جایی ندارد .هرچند که حور گسترده مردمی در پای صندوق های رای خود بزرگترین پیروزی این همه تلاش است .

کمی هم طنز انتخاباتی جدی بس است:گاو مهریزی با طی مسافت 130 کیلومتری قربانی انتخابات  دربافق شد.

حواشی انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور دوم و در بزرگترین حوزه انتخابیه کشور که شامل شهر های مهریز،ابرکوه،خاتم،بافق و بهاباد می باشد در چند روز گذشته چشمگیر بوده است دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات در این 5 شهر که هوادارنشان آن را به یک ماراتن تشبیه کرده اند که  برای رسیدن به خط پایان که همان کرسی مجلس نهم است ازانجام هیچ کاری دریغ نمی کنند.

تا جای که بقدری از کسب اتفاق آرا در شهر های خود مطمئن هستند که به سراغ شهر های دیگر رفته اند وتمام تلاش خود را برای کسب آرا در این شهر ها به کار گرفته اند از جمله این شهرها،شهر بافق است که به کانون جنگ های رسانه ای و مجالس خصوصی  وعمومی این دو کاندیدای غیر بومی تبدیل گشته است.

بگونه ای که از تهمت زدن و ناسزا گفتن به انسانها گذشته وحیوانات را جهت بیشتر جلوه دادن اعمال خود قربانی میکنند.

نکته جالب در این است که برای رسیدن به هدف خود قربانی مورد نظر از شهر خود انتخاب می کنند.

شنیده های موثق حکایت از آن دارد که  یاران وهوادارن  کاندید ای مهریزی الصل این حوزه انتخابیه در اقدامی عجیب یک راس گاو را به یمن قدم کاندیدای فوق الذکر که جراح قلب معروف کشور  که رئیس ستادش نیز می باشد و وی را همراهی کرده از شهرستان مهریز با طی مسافتی در حدود 130 کیلومتر در شهرستان بافق قربانی کردند که این اقدام باعث اعتراض مردم بافق شده است.

نکته جالب وعجیب تر اینکه گاو قربانی شده مهریزی به دست قصابان بافقی سپرده شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا