تا کنون کسی با بنده برای مناظره تماس و صحبتی نداشته است. وی افزود: مناظره که یکطرفه نمی شود.

یزدفردا :بافق فردا نوشت:کاظم فرهمند در زمینه مناظره ومباحث مطرح شده به خبرنگار بافق فردا گفت: تا کنون کسی با بنده برای مناظره تماس و صحبتی نداشته است. وی افزود: مناظره که یکطرفه نمی شود.
 فرهمند در خصوص شناخت قبلی از سرمایه گذار فولاد بافق، گفت: بنده تا چند ماه پس از واگذاری فولاد از طریق مناقصه و مشکلاتی که بوجود آمد، هیچ آشنایی و ارتباطی باابویی نداشتم.
 وی یادآورشد: تا آن زمان با سرمایه گذار فولادبافق آشنایی نداشتم و در جریان پیگیری و بررسی مشکلات به تعطیلی کشیده شدن این طرح، به منظور رفع مشکلات با این سرمایه گذار مذاکراتی داشتم.
کاظم فرهمند، در زمینه حوزه انتخابیه و گفته هایی مبنی بر اتمام کار و قطعی شدن حوزه انتخابیه شهرستان ها، خاطرنشان کرد: لایحه ایی که در مجلس هشتم بوده با تمام شدن این دوره از دستورکار خارج می شود و این لایحه باید از طریق دولت واستان مطالعه شود و به مجلس نهم ابلاغ شود واگر بنده بودم این موضوع را از خود استان پیگیری و از این حالت خارج می کنم.
کاظم فرهمند در زمینه نظرش درباره بهره از مدیران توانمند ۵ شهرستان در استان و پست های بالاتر گفت: یکی از مشکلاتی که ما در اکثر شهرستانهای حوزه انتخابیه داریم تعداد کم مدیران پست های داخلی استان از این پنج شهرستان هست و اعتقاد داریم توزیع مدیران استان باید از همه شهرستان ها باشد.
وی همچنین افزود: البته در برخی شهرستان ها هنوز تعداد مدیران غیربومی زیاد هستند که باعث اتلاف وقت در مسیرها و رفت و آمد می شود. وی اضافه کرد: مدیران بومی توانمند، بدلیل دلسوزی در اولویت هستند و باید بتدریج جایگیزین مدیران غیربومی گردند.
نماینده ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس گفت: امیداوارم مردم در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی مانند دیگر دوره ها مشارکت خوبی داشته باشند و کاندیدای خوب و متعهد خود را برای خدمتگذاری به مردم محروم شهرستان ها انتخاب کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا