کدام معدن خصوصی امروز در کشور ما هست که ۲۰ درصد خمس می پردازد ، مالیات خود را نمی پردازند چه برسد به خمس ،مگر این عین احکام الهی ما نیست که بر گردن ما قرار داده شده است . موضوعی که در سالهای اخیر به آن تاکید شده است همان جهاد علمی و اقتصادی و در سال جاری هم تولید ملی که به نوعی جهاد سازندگی است .مگر ما برای جهاد سازندگی ، بسیجی نمی خواهیم مگر ما جهادگر نمی خواهیم ؟ نمی شود سر خود را پایین انداخت و بی توجه بود مگر این ممکن است .

بافق فردا نوشت:چه شد فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد نحوه خصوصی سازی ؟/چرا کار دست مردم سپرده نشد؟/ چرا کسی به اصل ۴۴ توجه نکرد ؟/ خصوصی شدن معادن در هیچ کجای دنیا به این روش انجام نشده است.
دکتر علیرضا یار احمدی در جمع مردم بافق در مسجد جامع ضمن خیر مقدم خدمت جناب آقای دکتر فروزان نیا و همراهان اظهار داشت : من فقط سه نکته را برای مردم می گویم که انشاءالله اگر در مجلس نهم شاهد حضور  حجه الاسلام دخیل عباس زارعزاده باشیم  پی گیری این موضوعات کلی باشند.
با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری در انتخابات که مردم شهید پرور بافق  نشان داند که حضور حداکثری یعنی چه یعنی بالای ۹۵درصد در انتخابات مرحله اول شرکت کردند دوم اینکه فرمودند انتخاب خلاقانه و اصلح که در زمینه انتخابات مجلس در هر منطقه وضع فرق می کند.
من اینجا به دو موضوع اشاره می کنم که با این روند و شکلی که داریم جلو می رویم به دید من تا ۱۰ سال دیگه همین مردم می آیند در خیابان ها و  علیه نظام سرمایه داری وال استریت راه می اندازند و تظاهرات می کنند در همین نظام و در همین حکومت ، پس بایستی مجلسی داشته باشیم مخالف سرمایه داری مگر اسلام با سرمایه شخصی مخالفتی نداره ولی با سرمایه داری مخالفه و ما با سرمایه داری مخالفیم .
درسته اصل ۴۴ یک اصل مهم نظام است ، اما در کنار آن فرمایشات مقام معظم رهبری چی شد ، چه کسی برای اجرای این اصل به آن توجهی کرد، چه کسی توجه کرد که شرکت های تعاونی تشکیل شود برای مردم و در کنار مردم و وام هایی که در کنار آن داده می شد که مردم بتوانند از آن استفاده کنند و کار به مردم سپرده شود.
موضوع دیگر بحث انفال است ، بحث انفال موضوعی نیست که هرکس (منه یاراحمدی) در مورد آن صحبت کنم ، انفال موضوع مهمی است که باید در مراکز علمی حوزه های علمیه باید شکافته و تبیین شود.
کدام معدن خصوصی امروز در کشور ما هست که ۲۰ درصد خمس می پردازد ، مالیات خود را نمی پردازند چه برسد به خمس ،مگر این عین احکام الهی ما نیست که بر گردن ما قرار داده شده است .
موضوعی که در سالهای اخیر به آن تاکید شده است  همان جهاد علمی و اقتصادی و در سال جاری هم  تولید ملی که به نوعی جهاد سازندگی است .مگر ما برای جهاد سازندگی ، بسیجی نمی خواهیم  مگر ما جهادگر نمی خواهیم ؟ نمی شود سر خود را پایین انداخت و بی توجه بود مگر این ممکن است .
تفکر بسیجی تفکر ضد سرمایه داری است ، تفکر ضد ولایت فقیه است ، تفکر ضد نظامی است که بعضی ها تعریف می کنند.
ما امروز اینجا جمع شده ایم که با آقای حجه الاسلام دخیل عباس زارعزاده پیمان ببندیم که فردای مجلس شما ، فردایی ایت که مجلس باید از انفال که متعلق به مردم است حفاظت کند در همه جای این کشور.
ما برای سازندگی و جهاد علمی و تولید ملی نیاز به تفکر بسیجی داریم .
باید این تفکر در مجلس اتفاق بیفتد ما با شما در این موارد بیعت می بندیم و شما هن باید پیگیر امور در این زمینه باشید که این چند نکته اجرایی شود.
خصوصی شدن معادن در هیچ کجای دنیا به این روش انجام نشده است ،در کشورهای سرمایه داری هم به این شکل خصوصی نشده است .
من در فرصت مناسب حر فهایی دیگری هم دارم که به آن می پردازم .
اما آنجه که امروز اهمیت دارد این است که خوشبختانه مجلس تا امروز ترکیب خوبی دارد ، و من نمی خواهم کسی را ملزم به رای دادن به شخص خاصی کنم  .
پس بیایید انتخابی را انجام دهیم که بتوانیم در آن دنیا پاسخگو باشیم .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا