فرماندار بافق : روابط بین شوراها باید بر اساس موازین اسلامی و بدون کدورت باشد

یزدفردا :محمد رضا طلایی به ریاست شورای شهر بافق منصوب شد.
 فرماندار بافق در نشستی که با حضور اعضای شورای شهر بافق در محل فرمانداری برگزار شد ضمن خير مقدم وتبريك مناسبتهاي روز ملي شوراها ، روز ملی خلیج فارس ، روز كارگر و روز
معلم گفت: شورای شهر بافق عملكرد قابل قبولي در یک سال گذشته داشتند وامیدوارم در سال جدید حضور پررنگتری نسبت به سال گذشته در تمام زمینه ها داشته باشند.
وی افزود:‌ مشورت و شورا از مهمترین اصول اسلامی محسوب می شود تا جایی كه خداوند متعال سوره ای را به نام شورا نازل فرموده اند كه در این شورا به صفات و خصوصیات مؤمنان پرداخته شده است.
"حسین ندافیان تصریح کرد: امروز شوراها داراي تجارب ارزشمند مديريتي در زمينه اداره شهر هستند؛ شوراي اسلامي شهر در زمينه هاي ترافيك، بودجه،عمران و خدمات شهري با همكاري رؤساي ادارات و دستگاههاي اجرايي منشأ خيرو خدمات ارزشمندي در سطح شهرستان هستند.
فرماندار بافق گفت :‌ تعامل مناسب میان دستگاه های اجرایی و شورای شهربافق باعث شده تا خدمات مناسبی به مردم این شهرستان ارایه شود.
ندافیان با تاکید بر همکاری ، همیاری و افزایش مهر و محبت در بین شوراها تصریح کرد: روابط بین شوراها باید بر اساس موازین اسلامی و بدون کدورت باشد تا اختلاف ها را ازبین ببرند.
ندافیان با تاکید بر استفاده از افکار عمومی افزود: تصمیماتی که شورا می گیرد نتیجه خرد جمعی است و این راه را برای شورا باز می کند در نتیجه استفاده از فکر و نظر عموم راه را برای اخذ تصمیمات مهم گشوده و حاصل آن شهری آباد و در خور مردم شهر می توان ساخت.
وی با تاکید بر نقش شوراها در توسعه پایدار و رشد اقتصادی افزود: در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‏گذاری شده و در واقع آخرین سال خدمت اعضای شورا در این دوره است باید همچون سالیان گذشته ارتقای شاخص‏های مدیریت شهری و ایجاد انگیزه در خدمتگزاری به مردم را از اهداف و برنامه کار خود قرار دهند.
در ادامه ندافیان با اشاره به قانون اساسی و اینکه هر ساله باید از بین اعضا رئیس شورای شهر مشخص شود گفت: در نشست امروز باید یک نفر از بین به عنوان رئیس جدید و به تبع آن نائب رئیس و منشی منصوب شوند که این با انجام رای گیری دربین اعضا صورت می گیرد.
گفتنی است در پایان رای گیری محمد رضا طلایی به مدت یکسال رئیس شورای شهربافق و علی اکبر عباسیان و جواد تشکری به عنوان نائب رئیس و منشی شورای شهر بافق منصوب شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا