یزدفردا :در مراسمی با حضور مدیران ارشد گروه پیشگامان، نرم افزار پرداد رونمایی شد.
در این مراسم که با حضور مدیرعامل، تعدادی از اعضای هیئت مدیره، مدیران عامل برخی شرکت های گروه، کارشناسان امور سهام گروه برگزار شد، نسخه دموی نرم افزار پرداد رونمایی شد.
 در این مراسم که سالن کنفرانس شرکت سرمایه گذاری هوشمند انجام شد، مهندسین وکارشناسان شرکت پیشگامان فناوری اطلاعات ایساتیس حاضرین را با بخش های مختلف و متنوع این نرم افزار آشنا کردند.  
 در این مراسم امیرحسین رضایی نژاد قائم مقام مدیرعامل  شرکت سرمایه گذاری پیشگامان کار و سرمایه هوشمند در سخنانی اظهار داشت: با توجه به ماهیت فعالیت های برخی شرکت های گروه مبتنی بر سهامداری بودن نیاز به انجام دقیق محاسبات مالی دارد و این مهم با در نظر گرفتن گسترده گی امور بسیار پیچیده به نظر می رسد.
وی افزود: بر این اساس تصیم گرفته شده علی رغم وجود نرم افزارهایی همچون پیمان نیاز به یک نرم افزار جامع بود که این مهم به شرکت پیشگامان فناوری اطلاعات ایساتیس واگذار شد و خوشبختانه در مدت تعیین شده نرم افزار پرداد رونمایی شد.
به گفته مدیرعامل  شرکت پیشگامان فناوری اطلاعات ایساتیس پرداد حاصل پنج سال تلاش و تحقیق کارشناسان این شرکت در بخش تولید نرم افزارهای سهام است که خوشبختانه طبق برنامه زمان بندی رونمایی شد.
احمدرضا محمدی در سخنانی در این مراسم با اشاره به عملیات پیچیده مالی و حسابداری شرکت های سهامی گفت: با توجه به نیاز به دقت و حساسیت مسئله سهام در شرکت های مختلف و عدم وجود نرم افزاری تخصصی مربوط به شرکت های سهامی خصوصا شرکت های تعاونی و نیاز شدید گروه به این مهم طی چند مرحله نرم افزارهای مختلفی تولید شد که هریک با توجه به هدف شرکتها در مقطعی نیازهای آنها را تامین می کردند اما با گسترده تر شدن و پیچیده تر شدن محاسابات مالی شرکتها، این نرم افزار ها دیگر پاسخگوی نیازها نبود وبر همین اساس نرم افزار پرداد بعد از سال ها تجربه و جلسات مختلف با کارشناسان این حوزه در مدت 2 سال سرانجام فروردین ماه امسال به بهره برداری رسید.
مدیرعامل  شرکت پیشگامان فناوری اطلاعات ایساتیس معتقد است: این نرم افزار تمام نیازهای شرکت های سهامی در بخش های مختلف را پوشش می دهد و هم اکنون 26 شرکت سهامی و تعاونی با نزدیک به 20 هزار سهامدار در قالب های مختلف از آن استفاده می کنند.
وی تاکید کرد: ممکن است برخی شرکت های سهامی روشهای خاص خود را در مدیریت سهام داشته باشند که این موارد نیز توسط کارشناسان این شرکت  قابل اجرایی شدن می باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا