یزدفردا:تیم بسکتبال پیشگامان جنوب، قهرمان لیگ استان بوشهر شد
در فینال مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال استان بوشهر، جمعه شب دو تیم پیشگامان جنوب و برازجان در شهر بوشهر به مصاف هم رفتند که تیم پیشگامان موفق شد با غلبه بر حریف خود به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.

این بازی در حالی انجام شد که فاتح آن می‌توانست به صورت مستقیم به مرحله زیر گروه کشور صعود کند و تیم پیشگامان جنوب نیز با قهرمانی در این مسابقات جواز حضور در مسابقات کشوری را کسب کرد.

در این مسابقه پرهیجان ،  تیم بسکتبال پیشگامان توانست با نتیجه ۶۳ بر ۵۶ این بازی حساس را به سود خود به پایان برساند .

امتیازات این بازی برای تیم‌های پیشگامان و برازجان به ترتیب در کوارترهای مختلف به صورت ۱۸ بر ۱۱ ،۱۱ بر ۱۶ ، ۲۱ بر ۱۶  و ۱۳ بر ۱۳ به پایان رسید.

شایان ذکر است که در روز 1/2/91 (روز جمعه) ، سالن بسکتبال شهید صدوقی بوشهر شاهد بیشترین تماشاگران بازی بسکتبال در مسابقات لیگ استان بوده است .

مدیر عامل شرکت پیشگامان جنوب ، از حضور تاثیرگزار تماشاگران حامی تیم پیشگامان جنوب تقدیر و تشکر کرد و  اظهار داشت که قهرمانی تیم پیشگامان جنوب را به تمام کسانی که برای بازیها و تیم ورزشی زحمت کشیدند ، علی الخصوص هواداران آن تبریک می گویم .

کوزه گر گفت : حضور پرتلاش آقایان محمدرضا شجاعیان و جواد رضایی در این بازیها موجب ایجاد انگیزه و هیجان بیشتر دربین بازیکنان تیم شده بود. کوزه گر از زحمات آقای سعید صفایی سرپرست تیم و مسئول هیات بسکتبال کنگان تقدیر و تشکر کرد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا