در آخرین روز بازرسی از عملکرد برنامه 90 استان گلستان جلسه جمع بندی هیئت بازرسی استان یزد با حضور مدیران ، روسای ستادی ، اجرایی و اعضای تیم بازرسی در سالن جلسات اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان برگزار شد.

در آخرین روز بازرسی از عملکرد برنامه 90  استان گلستان  جلسه جمع بندی هیئت بازرسی استان یزد با حضور مدیران ، روسای ستادی ، اجرایی و اعضای تیم بازرسی در سالن جلسات اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، در ابتدای این جلسه رمضانعلی خادمی دبیر هیئت گزارشی را از نقاط قوت و ضعف اوقاف گلستان در حوزه های امور فرهنگی، بقاع و اماکن متبرکه، اداری مالی، انفورماتیک، حراست، روابط عمومی و اوقافی بیان نمود.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی حاتمی  رئیس هیئت بازرسی و مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد بر لزوم برنامه ریزی جهت تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف تاکید کرد و افزود: عملکرد اوقاف  به صورت برنامه محور می تواند  تاثیر مثبتی در رشد مجموعه داشته باشد.

در پایان حجت الاسلام و المسلمین رئوف سید نژاد مدیر کل اوقاف و امور خیریه گلستان ضمن اشاره به توانمندی ها و امکانات استان و توجه ویژه به موارد مطروحه گفت: امیدواریم سال 91 از لحاظ عملکرد برنامه محور بهتر از سال 90 باشد.

گفتنی است عملیات بازرسی از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان صبح امروز 11 اردیبهشت به پایان رسید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا