یزدفردا :نهمین گردهمایی بین المللی انجمن رمز ایران توسط دانشگاه تبریز با همکاری انجمن رمز ایران و دانشگاه METU ترکیه از 23 تا 24 شهریورماه سالجاری با حضور شرکت کنندگانی از ایران و کشورهای مختلف در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد

دولت، در راستای آشنا کردن محققان کشور با آخرین یافته ها در زمینه های حیاتی رمز با برگزاری نهمین گردهمایی بین المللی انجمن رمز ایران موافقت کرد.

به گزارش پ یزدفردا به نقل از  دولت، وزیران عضو کمیسیون فرهنگی بنا به پیشنهاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و  به استناد تبصره ( 3) ماده (1) قانون نحوه اعمال نظارت بر کاهش هزینه های غیر ضرور و جلو گیری از تجمل گرایی مصوب- 1370 - با برگزاری نهمین گردهمایی بین المللی انجمن رمز ایران توسط دانشگاه تبریز موافقت کرد.

بر این اساس، نهمین گردهمایی بین المللی انجمن رمز ایران توسط دانشگاه تبریز با همکاری انجمن رمز ایران و دانشگاه METU ترکیه از 23 تا 24 شهریورماه سالجاری با حضور شرکت کنندگانی از ایران و کشورهای مختلف در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این گردهمایی، آشنا کردن محققان کشور با آخرین یافته ها در زمینه های حیاتی رمز و امنیت و تبادل نتایج آخرین یافته های این علم است.

این مصوبه از سوی محمد رضا رحیمی؛ معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا