همزمان با روز ملي شوراها و در راستاي پاسخگوئي به مسائل و مشكلات مردم جلسه پرسش و پاسخ مردم و مسئولین با حضور فرماندار،معاون فرماندار، اعضاي شوراي شهر و جمعي از مسئولین شهرستان در مسجد امام تفت برگزار شد.

تفت فردا: در اين جلسه به گوشه اي از فعالیتهای دولت در این شهرستان اشاره و گفت:با یاری خداوند متعال و تلاش مردم و مسئولین اقدامات خوبي براي توسعه شهرستان در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، فرماندار تفت:ابوالقاسم دهقان به نامگذاري امسال از سوي رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و الزامات و وظايف مردم و مسئولان در اين راستا پرداخت و افزود:همه در راستاي تحقق و انجام اين امر مهم مسئوليم و باید مصرف کالای داخلی تبدیل به ارزش شودحتی آن کارگر ساده که در کارخانه كار مي كند بايد بداند که اگر کاری به او محول شد،بايدآن را به صورت صحیح و کامل انجام دهد تا حاصل آن یک محصول باکیفیت باشد و از ورود کالاهای خارجی جلوگیری کنیم.

فرماندار تفت در ادامه از مسئولین خواست تا هرچه بیشتر نسبت به حل مشکلات مردم قدم بردارند و تمام سعی و تلاش خود را در جهت رفاه حال مردم و عمران و آبادانی شهرستان انجام دهند.

در این جلسه مردم مسایل و مشکلات خود را بصورت کتبی و شفاهی بطور مستقیم با مسئولین در میان گذاشته و پاسخ های لازم را از مسئولین مربوطه دریافت نمودند .

روشنائي معابر شهر،ساماندهي وضعيت پياده روهاي شهر،پاركينگ مسجد امام و محله بازار،آب آشاميدني و ... از جمله مسائل و مشكلات مطرح شده در اين نشست بود.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا