اقدام برای تحقق تحول بنیادین تا کنون دربخش های گوناگون آموزش و پرورش طرح ریزی و انجام شده است که درقالب یک کتابچه چاپ و در مدارس کشور توزیع می شود.

وزیر آموزش وپرورش گفت: سال 91 به دلیل اجرای طرح های گوناگون تحول بنیادین، سالی تعیین کننده و طلایی برای آموزش و پرورش کشور است.

به گزارش  ایرنا،'حمید رضا حاجی بابایی' روز شنبه در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان های کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران افزود: اقدام برای تحقق تحول بنیادین تا کنون دربخش های گوناگون آموزش و پرورش طرح ریزی و انجام شده است که درقالب یک کتابچه چاپ و در مدارس کشور توزیع می شود.

حاجی بابایی با اعلام اینکه درسال تحصیلی 92-91 برنامه های آموزش و پرورش ازقبیل نام نویسی و نقل و انتقالات دو ماه زودتر برگزار می شود، اضافه کرد: اجرای طرح ها و سیاست های گوناگون آموزش و پرورش باید توسط ستاد مربوطه رصد و نتایج و نحوه اجرای آن مشخص شود.نخستین گردهمایی دو روزه مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش سراسر کشور درسال 91 از امروز - شنبه - با حضور وزیر آموزش و پرورش در اردوگاه شهید باهنر تهران آغاز به کار کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا