رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال با اعلام اينکه سند کمپ استقلال به نام باشگاه نيست به آخرين وضعيت مديرعامل اين باشگاه اشاره کرد و گفت: استعفاي علي فتح‌الله‌زاده را در حضور خودش دور انداختم، اما چند گزينه را براي مديرعاملي مدنظر داريم!

 رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال با اعلام اينکه سند کمپ استقلال به نام باشگاه نيست به آخرين وضعيت مديرعامل اين باشگاه اشاره کرد و گفت: استعفاي علي فتح‌الله‌زاده را در حضور خودش دور انداختم، اما چند گزينه را براي مديرعاملي مدنظر داريم!

همراهان نیوز:احمد رسولي‌نژاد در گفتگو با مهر در خصوص آخرين وضعيت تيم استقلال، صحبت‌هاي اخير فتح‌الله زاده و بعضي از اعضاي هيئت رئيسه باشگاه، کمپ باشگاه استقلال، بودجه پيشنهادي اين باشگاه و همچنين جايگزيني اوليايي به جاي مديرعامل فعلي صحبت‌هايي را مطرح کرد که در زير از نظر مي‌گذرانيد:

ملاقات من با اوليايي طبيعي بود

رسولي‌نژاد در خصوص جلسه و ديدارش با کاظم اوليايي، مديرعامل پيشين باشگاه استقلال اظهار داشت: من طي مدتي که به عنوان رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال انجام وظيفه مي‌کنم با پيشکسوتان رشته‌هاي مختلف ورزشي از جمله فوتبال و باشگاه استقلال صحبت و مشورت مي‌کنم. برخي از اين پيشکسوتان و يا مديران سابق استقلال زنگ مي‌زدند و از ما وقت ملاقات مي‌خواهند و برخي‌ها را نيز خود ما دعوت مي‌کنيم که در مورد اوليايي نيز همين اتفاق افتاد و اين موضوع طبيعي است.

قرار نبود ديدار من با اوليايي رسانه‌اي شود

وي در همين خصوص افزود: متاسفانه بعضي از همکاران ما با رسانه‌ها ارتباط دارند و به رسانه‌هاي مدنظر خود گزارش مي‌دهند! متعاقب اين موضوع آن رسانه‌ها با اوليايي تماس مي‌گيرند و همانطور که خود ايشان هم در مصاحبه‌اش گفت قرار نبود در خصوص ملاقاتش با من حرفي بزند اما اين موضوع رسانه‌اي شد. البته همانطور که گفتم اين موضوع طبيعي است چون ما با يکديگر در خصوص ساختار ورزش و فوتبال صحبت کرديم.

چند گزينه را براي مديرعاملي استقلال بررسي مي‌کنيم

رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال در خصوص تکليف مديرعامل فصل آينده اين باشگاه گفت: فتح‌الله‌زاده چند بار تقاضاي استعفا داد و در هيئت مديره نيز اين موضوع را مطرح کرد. فتح‌الله‌زاده حتي يکبار استعفاي کتبي‌اش را به من داد ولي من استعفاي او را در حضور خودش دور انداختم و از اين تصميم او عصباني شدم. در هرصورت بايد همه جوانب را رعايت کنيم، اگر فتح‌الله‌زاده در دقيقه 90 به ما بگويد که ديگر نمي‌خواهد با استقلال همکاري کند و مايل است که فقط عضو هيئت مديره بماند؛ آنوقت بايد چه کار کنيم؟!

رسولي‌نژاد ادامه داد: من که نمي‌توانم آن مدت زمان کوتاهي که براي بستن و آماده سازي تيم دارم از دست بدهم. بنابراين ما روي گزينه‌هاي مختلف فکر مي‌کنيم و در حال بررسي چند گزينه ديگر براي پذيرش سمت مديرعاملي باشگاه استقلال هستيم.

سه ماه پيش براي بستن تيم به فتح‌الله‌زاده ماموريت داديم

وي در خصوص بستن تيم فصل آينده استقلال گفت: تيم‌هاي مختلف از يک ماه قبل در عمل مذاکرات خود را براي بستن تيم‌شان در فصل آينده شروع کرده‌اند اما از من ايراد مي‌گيرند که چرا سه ماه پيش به فتح‌الله‌زاده و مظلومي ماموريت دادم تا در هر پستي که کمبود بازيکن داريم براي فصل آينده اقدام کنند. در حال حاضر ما در بعضي از پست‌هاي خود ضعف داريم. به عنوان نمونه ما به مهاجم سرزن نياز داريم که اين موضوع مثل روز روشن است. آنها بايد در اين خصوص به فکر باشند و آينده نگري کنند.

تحت تاثير سکوها و رسانه‌ها تصميم نمي‌گيريم

رسولي‌نژاد در خصوص شعارهايي که روي سکوها داده مي‌شود، تصريح کرد: من به هيچ وجه دوست ندارم که بعضي‌ها به سکوها و تعدادي از رسانه‌ها خط بدهند و به نفع يکي يا عليه فردي ديگر شعار داده شود. خود فتح‌الله‌زاده هم از اين موضوع راضي نيست. ضمن اينکه جوان 20 ساله نيستم که تحت تاثير اين تعريف‌ها و تخريب‌هايي که روي سکوها و يا در برخي از رسانه‌ها مطرح مي‌شود قرار بگيرم.

اعضاي هيئت مديره در حيطه وظايف خود صحبت کنند

وي در خصوص مصاحبه‌هاي اخير بعضي از اعضاي هيئت مديره استقلال هم گفت: توصيه من به دوستان هيئت مديره اين است تا جايي که امکان دارد کمتر مصاحبه کنند، حداقل چارچوب مصوبات هيئت مديره را رعايت کنند و با مصاحبه‌هاي خود براي تيم حاشيه درست نکنند. دوستان در حيطه وظايف خود صحبت کنند. اينکه مطرح شود فلان بازيکن بيايد و يا برود جزو مسئوليت‌هاي مديرعامل باشگاه و سرمربي تيم است. حتي من که رئيس هيئت مديره باشگاه هستم در خصوص اين مسائل صحبت نمي‌کنم.

رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: همه چيز را بررسي مي‌کنيم و حتي احتمال اينکه فتح‌الله‌زاده مديرعامل استقلال بماند نيز هست. در شرايط فعلي به آرامش نيازداريم و براي برآوردن 50 درصد بودجه مورد نياز خود براي فصل آينده برنامه‌ريزي مي‌کنيم.

بودجه پيشنهادي فتح‌الله‌زاده رقم بالايي است

رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال در خصوص بودجه پيشنهادي فتح‌الله‌زاده براي فصل آينده اظهار داشت: من موافق اينکه براي فصل آينده نياز به 15 ميليارد تومان داريم، نيستم. اين رقم بسيار بالاست. شما به تيم صبا نگاه کنيد که با چهار ميليارد تومان بسته شده است. اگر آنها برند استقلال و حمايت هواداران ما را داشتند تيم اول جدول بودند. تيم‌هاي ديگر هم شرايط مشابه صبا را دارند که خوب نتيجه گرفته‌اند. البته من نمي‌گويم چهار ميليارد بودجه براي استقلال در فصل آينده کافي است، بلکه مي‌گويم 15 ميليارد توماني که فتح‌الله‌زاده مطرح کرده رقم بالايي است.

پول‌هاي بيهوده‌اي براي خريد بازيکن هزينه شد

وي در خصوص هزينه‌هايي که براي خريد بازيکن در فصل جاري انجام شده، تصريح کرد: متاسفانه برخي از دستمزدها واقعي نيست و در اثر رقابت ناسالم بين باشگاه‌ها به وجود آمده است. فصل گذشته تلاش خوبي در جذب بازيکن صورت گرفته اما اعتقاد دارم که پول‌هاي بيهوده‌اي نيز براي خريد بازيکن هزينه شده است. ما براي هزينه‌هايي که در باشگاه استقلال انجام شده تعريف درستي نداريم. ابتدا بايد روشن کنيم که ما باشگاهداري مي‌کنيم يا تيمداري؟ ما به تغييرات و اصلاح در ساختار باشگاه نياز داريم. براي افزايش راندمان باشگاه بايد پست‌ها و سمت‌ها در آن تعريف و تاييد شوند. چرا بايد باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال براي تامين هزينه‌هاي خود درمانده باشند؟

سند کمپ به نام باشگاه استقلال نيست

رسولي‌نژاد درباره کمپ باشگاه استقلال نيز گفت: هنوز سند کمپ استقلال به نام باشگاه نيست. اين موضوع مشکلي است که ما در وزارت ورزش هم داريم. ما 8400 هکتار زمين و ملک در وزارت ورزش داريم اما فقط 1400 هکتار آن داراي سند و به نام است . اگر فردا فردي راي دادگاه را بياورد که سند زمين متعلق به من است هيچ کاري نمي‌توانيم انجام دهيم. در اينصورت بايد با پرداخت هزينه‌اي سنگين رضايت وي را جلب کرده تا بتوانيم سند را به نام باشگاه استقلال بزنيم. فتح‌الله‌زاده ابتدا بايد سند زمين کمپ را به نام باشگاه استقلال مي‌گرفت و بعد در آن سرمايه گذاري مي‌کرد.

ناگفته‌هايم را در پايان ليگ مي‌گويم

وي در خاتمه تاکيد کرد: هنوز ناگفته‌هايي دارم که بيان آنها را به پايان رقابت‌هاي ليگ برتر موکول کرده‌ام.

فتح الله‌زاده: خودم را وارد اين مسائل نمي‌کنم

مدير عامل باشگاه استقلال در واکنش به صحبتهاي احمد رسولي نژاد گفت: فعلا درگير ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا هستيم و خودم را وارد اين مسائل نخواهم کرد.

احمد رسولي نژاد رئيس هيات مديره باشگاه استقلال صحبت‌هايي را در خصوص وضعيت مديريت اين باشگاه مطرح و عنوان کرده است، در صورت پيدا کردن مديري بهتر، وي را جايگزين فتح الله زاده خواهند کرد.

علي فتح الله زاده مدير عامل باشگاه استقلال در گفت و گو با فارس در خصوص صحبت هاي رئيس هيئت مديره اين باشگاه اظهار داشت: من شديدا درگير مسابقات ليگ و ليگ قهرمانان آسيا هستم و خودم را وارد اين مسائل نخواهم کرد.

وي افزود: قطعا در شرايط فعلي بايد حرفي نزنم چون استقلال تا ساعاتي ديگر بايد به ميدان برود ولي صحبت در هر موردي را به پايان ليگ موکول کرده ام

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا