مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: اگر درون دروازه بايستم بهتر از دروازه‌بانان فعلي پرسپوليس کار خواهم کرد.

محمد رويانيان در تماسي تلفني با برنامه ورزش و مردم در مورد شکست‌هاي پرسپوليس گفت: متأسفانه تيم ما دچار مشکل شده و فکر مي‌کنم از مسائل بيروني و داخلي ضربه مي‌خورد. بيماري که از ابتداي فصل دچارش بوديم هنوز خارج نشده‌ايم و اين بيماري بايد از پايه ريشه‌کن شود. شکست مقابل سايپا و تراکتورسازي در شأن پرسپوليس نيست.

وي گفت: ما در بازي‌هاي آسيايي حرف اول را مي زنيم و اگر همه کمک کنند که بدرخشيم مي‌توانيم نتايج خوبي کسب کنيم. ما در ليگ مي‌توانستيم جام بگيريم يا حداقل سهميه آسيا را کسب کنيم اما نشد و بازيکنان ما از توانايي‌هاي خود استفاده لازم را نبردند. بايد در اين زمينه بررسي بيشتر کنيم. من به عنوان مديرعامل تمام امکانات را براي نتيجه گيري فراهم کردم و هيچگونه مشکل مالي نداريم.

رویانيان در پاسخ به اين سوال  که با نتايج فعلي دلتان براي استيلي نمي‌‌سوزد، گفت: او مربي خوبي است و زحمات زيادي براي پرسپوليس کشيد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در مورد عملکرد ضعيف دروازه بانان اين تيم گفت: اگر دنيزلي مرا به عنوان دروازه‌بان در بازي قرار دهد عملکرد بهتري خواهم داشت. دروازه‌بانان نبايد به اين سادگي گل بخورند. علت اصلي نتايج ضعيف ما دروازه بانان هستند. معمارزاده دروازه بان خوبي است، اما توجه کنيد طالب‌لو روز گذشته در تيم شاهين مقابل سپاهان تا زماني که مصدوم نشده بود عملکرد بسيار مناسبي داشت اما پس از مصدوميت و خارج شدن از زمين اين تيم دو گل دريافت کرد. يک دروازه بان خوب تيم‌ها را در مواقع حساس نجات مي‌دهد.


وي در پاسخ به اين سؤال که آيا از فروش حقيقي پشيمان نيستيد گفت: حقيقي هم همين طور بود. ما از اول فصل در درون دروازه مشکل داريم. البته دفاع تيم هم مسائل زيادي دارد. در حمله هم خوشبختانه بازيکنان خوبي داريم اما توپ‌هايشان وارد دروازه نمي‌شود. کم کم بايد به اين مسئله که طلسم شده‌ايم ايمان بياوريم.

رويانيان در مورد اينکه چرا کريمي به تبريز نرفت گفت: کريمي از قبل با دنيزلي هماهنگ کرده بود و اين سرمربي هم تشخيص داد که کريمي فرصت دهد تا روحيه خود را بازيابد. البته گلايه‌اي هم از نوع برخورد ميزبان داريم که نمي خواهم به آن بپردازم.


رويانيان در مورد کسر 9 امتياز به دليل شکايت آرفي از سوي فيفا عنوان کرد: تا زماني که زنده باشم نمي گذارم اين کسر امتياز صورت بگيرد. ما مجبوريم که پول آرفي را بدهيم. در اين فصل هزينه زيادي براي پرسپوليس کرديم. برخي از تيم‌ها از اول فصل با يک کادر فني و بازيکنان ثابت کار را آغاز کردند اما ما هم سرمربي را تغيير داديم هم بازيکنان جديد کسب کرديم که اين کار دو برابر براي ما هزينه داشت. ما بر اساس درخواست هواداران دنيزلي را آورديم. او واقعا مربي شايسته‌اي است اما مصون از اشتباه هم نيست.

مديرعامل پرسپوليس در مورد ليست مازاد اين تيم گفت: برخي بازيکنان تا الان شايستگي لازم را براي حضور در پرسپوليس نشان ندادند. به نظر من پرسپوليس تيم بزرگي در آسياست اما در حال حاضر جايگاه خود را ندارد. پرسپوليس هميشه بزرگ است هرچند که وضعيتش مناسب نيست.

وي درمورد اختلافات کريمي و دنيزلي و اينکه خداداد عزيزي پيش از فصل اعلام کرده بود اين بازيکن با دنيزلي هم به مشکل مي‌خورد اظهار داشت: عزيزي بازيکن بزرگ و دوست‌داشتني است اما پيش بيني کردن چيزي را حل نمي‌کند و اين حرفها در فوتبال زياد مطرح مي‌شود.

فارس


رويانيان گفت: نکته‌اي که براي من مهم است اينکه من مديرعامل پرسپوليس باشم و کريمي و دنيزلي اختلاف داشته باشند؟ صادقانه بگويم اختلافي وجود ندارد و اين دو مانند پدر و پسر با يکديگر برخورد مي‌کنند. برخي اوقات صحبت‌هايي به ميان مي آيد و به زودي برطرف مي‌شود.

وي در پايان تأکيد کرد: شکست براي مردان است. پرسپوليس بيماري مزمن دارد اما اين بيماري سرطان نيست.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا