سرمربي تيم فوتبال آلومينيوم المهدي هرمزگان گفت: حال که حاضر به رويارويي برابر تيم پيکان در ديدار فينال ليگ دسته يک آزادگان شده‌ايم بايد با تمامي قوا وارد ميدان شويم.

اکبر ميثاقيان افزود: بازيکنان پس از ديدار برابر نفت مسجد سليمان بندرعباس را ترک کرده و عده‌اي به همراه خانواده خود در سفر به سر مي‌برند که باشگاه بايد هر چه سريعتر با اطلاع دادن به بازيکنان، آنها را براي تمرينات مهيا سازند.

 وي ادامه داد: با اين شرايط جمع کردن بازيکنان و شروع مجدد تمرينات و هماهنگي آنها امري دشوار است اما چون برگزاري اين ديدار را قبول کرده‌ايم بايد با اين شرايط کنار بياييم.

 
ميثاقيان با بيان اينکه مشکلات مالي باشگاه آلومينيوم باعث شده که بازيکنان ليگ را در حالي به پايان برسانند که هنوز بخشي از قراردادهايشان را دريافت نکرده‌اند، تصريح کرد: در حال حاضر استاندار هرمزگان و ساير مسوولان بايد به کمک اين باشگاه آمده و در حالي که در اين فصل يکي از روياهاي مردم هرمزگان را به واقعيت تبديل کرده‌ايم، حمايت خود را بيشتر کرده و اين مشکلات را از سد راه بردارند.

 سرمربي تيم فوتبال آلومينيوم المهدي هرمزگان درباره شايعات اخير پيرامون فروش امتياز تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان، اضافه کرد: حق طبيعي مردم هرمزگان است که در ليگ برتر فوتبال حاضر شوند و بعيد مي‌دانم مسوولان استاني حاضر به تن دادن به اين شايعات باشند و با حمايت خود تمامي اين صحبت‌ها را خنثي خواهند کرد.

 
 وي درباره ديدار برابر تيم پيکان تهران تصريح کرد: براساس قوانين AFC اين ديدار بايد برگزار شود اما چون 7 ماه سخت را با بسياري از مشکلات تحمل کرده‌ايم شايد برگزاري آن برايمان سخت و با آن مخالف بودم اما در حال حاضر تمامي برنامه‌هاي خود را براي موفقيت در اين زمينه به کار خواهم بست.

 ميثاقيان در پايان گفت: اينکه ديدار دو تيم به ميزباني تيم پيکان برگزار مي‌شود به هيچ وجه برايم مهم نيست زيرا ما براي قهرماني از هيچ تلاشي فروگذاري نخواهيم کرد.

 ديدار فينال رقابت هاي ليگ دسته يک باشگاه هاي کشور بين تيم هاي پيکان تهران و آلومينيم هرمزگان، ساعت 16 چهارشنبه 13 ارديبهشت ماه در ورزشگاه شهداي شهر قدس برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا