سران باشگاه رئال مادريد، در آستانه ديدار حساس و تماشايي چهارشنبه شب اين تيم مقابل بايرن مونيخ، زين الدين زيدان را براي انتقال پيام مهمي به هوادارانشان برگزيده اند.

اين ديدار 4شنبه شب  درحالي در ورزشگاه «سانتياگو برنابئو» برگزار مي شود که بايرن در مصاف رفت دو تيم که دردور رفت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا درمونيخ برگزار شده بود، بانتيجه 1-2 به پيروزي رسيده بود.

زيدان اين پيغام را در ويدئويي يک دقيقه اي به هواداران منتقل کرده است. اين ويدئو در وب سايت رسمي باشگاه رئال منتشر شده و در آن زي زو به اهميت ديدار 4شنبه اشاره مي کند.

اسطوره فرانسوي باشگاه رئال دربخشي از اين پيغام مي گويد:« دفاع کردن از پيراهن رئال مادريد،اتفاق ويژه و بي نظيري است.» در طول اين ويدئو تصاويري از زيدان با پيراهن رئال پخش مي شود و او در زمان پخش اين تصاوير مي گويد:« اينکه بتواني يک شوت فوق العاده بزني؛ دربرنابئو گلزني کني و... ولي يک نکته ديگر است که کلام نمي تواند آن را وصف کند: وقتي سرنوشت يک بازي را مشخص مي کني. در اين بازي تو به پيروزي خواهي رسيد.»

و قطعا اين پيغام ترغيب کننده و تحريک کننده اي براي هواداران رئال خواهد بود. بليطهاي ورود به برنابئو از روز دوشنبه به اتمام رسيده و بازارسياه براي فروش برخي بليطها شروع شده.قيمتهاي بليط صندلي هاي وي آي پي به حدود 700 يورو رسيده. اکنون مورينيو و شاگردانش در انتظار جوي مشابه با جو حاکم بر بازي 10 سال پيش اين دو تيم دربرنابئو هستند.در آن بازي رئال با گلهاي گوتي و الگرا و زير باراني شديد توانست بايرن را شکست دهد و آن درحالي بود که بازي رفت دو تيم هم با نتيجه بازي هفته گذشته، يعني برد 1-2 بايرن (درورزشگاه المپيک مونيخ آن زمان) به اتمام رسيده بود.

يک بازي به يادماندني بود و درآن ديدار هواداران رئال درس خوبي به تيم حريف دادند و به باوارياي ها نشان دادند که چطور بازيکنان حريف را مي ترسانند. در پايان آن بازي بود که اليور کان، مرد سرسخت باواريايي ها به خبرنگاران گفت:« رئال بابهره گيري از کمک هوادارانش مارا به شدت تحت فشار گذاشت.بعد از گل اول، جو حاکم بر استاديوم، خيلي تهاجمي شد وما به شدت تحت فشار قرار گرفتيم.» البر،مهاجم آن موقع بايرن هم گفت:« جو حاکم بربرنابئو روي دوش ما سنگيني مي کرد.» رئال از نيمه نهايي صعود کرد و در گلاسکو نهمين قهرماني اروپايي اش را با گل زيدان جشن گرفت.الان هم چه کسي بهتر از زيدان مي تواند ازهواداران درخواست تکرار چنين جو جهنمي اي را داشته باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا