یزدفردا : صدرالدین دهقان :شامگاه چهارم اردیبهشت ماه ۵۹ فرا میرسد , شیطان ترکش خورده از امواج جمهوری اسلامی که از ماهها قبل تدارک خاموش گردانیدن شعله های شیطان سوز انقلاب را می دید , باهدایت بیش از چهارده فروند هواپیما و هلیکوپتر مدرن , حریم جمهوری اسلامی را مورد تجاوز قرار داد. عقربه های زمان , یازده شب را نشان می دهد. هزار کیلومتر از فضای هوایی کشور بدون کوچکترین مانعی , با خیانت مزدوران داخلی آمریکا , توسط خفاشان ظلمت دوست , طی و آنگاه در فرودگاهی متروک در منطقه طبس به زمین می نشینند.
امکانات گسترده تروریست با لذات آمریکای جهانخوار در استفاده از مدرنترین تجهیزات موجود , طرح بودجه نامحدود کنگره آمریکا , استفاده از نیروهای کماندویی مجرب , پیش بینی شرایط جغرافیایی , همکاری خائنین داخلی و ارزیابی پیروزی عملیات در مدت ده دقیقه , موفقت آنان را به زعم باطل , قطعی ساخته بود اگر چه ظاهر قضیه فقط عملیات نجات جاسوسان آمریکایی بود و لیکن در حقیقت از میان برداشتن بزرگ معمار و رهبر انقلاب امام راحل (ره ) باهدف فلج کردن مرکزیت نظام , مهمترین غایت دشمن بود.
… و اما ناخدای سترگ کشتی توفنده انقلاب و شب زنده دار خلوت یار با دم مسیحائی اش بشارت داده بود که شیطان هیچ غلطی نمی تواند بکند که اینان زبون تر از آنند که بتوانند در برابر انوار قدسیه الهی سر برتابانند و آنشب خدا بود و ابابیل و شنهای جاری کویر که در طوفانی از شن بر ابرهه های پیل سوار , تجلی قهر خدا گردیدند و « عام الفیل » دیگری را آفریدند و پیکره سوخته شده متجاوزین را در عبرتکده تفتیده کویربه نمایش دیگر شیاطین نهادند که « ومکروا و مکرالله والله خیرالماکرین »

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا