مصطفي دنيزلي پس از تمرين امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازي در ليگ داخلي و آسيا دو هدف جداگانه دارد، ما در ليگ ايران شانسي نداريم تا براي قهرماني بجنگيم به همين دليل تمام هدف خود را براي موفقيت در آسيا معطوف کرديم.

وي در پاسخ به سوالي که نظر شما در مورد ايمون زايد چيست، گفت: ايشان بازيکن با استعدادي است و هميشه در جاهايي که بايد باشد حضور دارد و خوب به توپ ضربه مي‌زند. نظر من فقط همين است.




دنيزلي در پاسخ به سوالي که چرا برخي بازيکنان خارجي پس از اينکه از پرسپوليس مي‌روند با اين تيم دچار مشکل مي‌شوند نيز يادآور شد: شايد منظور شما صحبت‌هايي در مورد آرفي و مشکلات او با پرسپوليس باشد اما در اين مقوله من دخالتي نمي‌کنم، چون به من ربطي ندارد.

وي درباره بازي مقابل تراکتور‌سازي نيز گفت: هميشه نشان داده‌ايم در بازي‌هاي مهم راضي‌کننده بوديم قطعا مقابل تراکتور بازي خوبي را انجام خواهيم داد تا به نتيجه دلخواه برسيم.

سرمربي پرسپوليس همچنين در مورد بي‌انگيزگي بازيکنان در ليگ نيز گفت: روندي که طي مي‌‌شود هدف ما بيشتر براي موفقيت در آسياست اين موضوع طبيعي است اما سعي مي‌کنيم وضعيت بهتر شود. اميدوارم چند پله در ليگ برتر بالا بياييم ولي براي ما فرقي ندارد که اکنون اينجاي جدول باشيم يا بالاتر بياييم هدف ما ليگ قهرمانان آسياست.

سرمربي پرسپوليس درباره فصل آينده نيز گفت: من به هواداران قول مي‌دهم نگران نباشند. سعي خواهيم کرد تيمي خوب و منسجم را ببنديم.

دنيزلي در پاسخ منتقدان خود که برخي از پيشکسوتان هم هستند يادآور شد: من سعي مي‌کنم هميشه تفکرات خودم را پياده کنم. البته آنها نيز نظر خاص خودشان را دارند که برايشان محترم است. بعد از هر بازي حرف‌ها زياد است اما در حوزه اختيارات من کسي نمي‌تواند حرفي بزند. من هم در مورد حوزه اختيارات آنها نمي‌توانم حرفي بزنم. حرف‌ها زياد است از سوي افرادي که مسئول هستند يا خير. هر کس بايد سرش به کار خودش باشد من اجازه دخالت به هيچ کس را نمي‌دهم.

وي درباره مشکلش با کريمي نيز گفت: من با علي مشکلي ندارم، اگر يک ماجرا يک جايي شروع مي‌شود بايد يک جا هم تمام شود اما بين ما مسئله‌اي نبوده و همه شايعات است. من هنوز هم ليستي به باشگاه ندادم و بعد از پايان ليگ همه چيز را مشخص مي‌کنم.

گمانه‌زني‌هايي که انجام مي‌شود به هيچ عنوان درست نيست و نبايد به اين حرفها گوش کرد. شايد برخي‌ها به فکر خراب کردن جمع هستند.

وي در پايان درباره قهرمان ليگ برتر نيز گفت: فعلا شرايط به نفع سپاهان است و شايد همه چيز به هفته آخر موکول شود، فوتبال قابل پيش‌بيني نيست و بايد تادقيقه آخر منتظر همه انتظارات باشيم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا