رئيس فدراسيون فوتبال گفت: اگرچه هواداران پرسپوليس به تازگي مشکلاتي داشته‌اند، اما اگر اين تيم قوي شود، فوتبال ملي هم موفق خواهد شد

علي کفاشيان پس از پايان نشست اتحاديه باشگاه‌هاي فوتبال گفت: سرفصل‌هاي جديدي در اين نشست ايجاد شد و بخشي از اختيارات سازمان ليگ به اتحاديه فوتبال تفويض شد.

نظرات اعضاء گرفته شد و حرفه‌اي شدن باشگاه‌ها به اتحاديه واگذار شد، کليه باشگاه‌ها بايد مجوز حرفه‌اي شدن را بگيرند و تا زماني که ناظران AFC مي‌آيند مشکلي وجود نداشته باشد.

وي گفت: بيشتر مشکلات را برطرف کرده‌ايم و تنها چند مورد باقي مانده است؛ مانند گزارش مالي باشگاه‌ها و ايرادات ورزشگاه‌ها که اين دو موضوع امتيازات زيادي از ما کسر کرده است.

رئيس فدراسيون فوتبال گفت: صحبت‌هايي که مطرح شد اين بود که اگر باشگاه‌هايي که نتوانند مجوز حرفه‌اي شدن را بگيرند اجازه ورود آنها را به ليگ برتر ندهيم.

اکثر باشگاه‌ها توانستند اين کار را انجام دهند و تنها چند باشگاه ديگر باقي مانده‌اند سعي مي‌کنيم به آنها کمک کنيم اما کمک ما کافي نيست و بايد استان‌ها هم خودشان دست به کار شوند.

کفاشيان گفت: اتحاديه سازمان ليگ در سايه است، چون بيشتر کار را به اين اتحاديه تفويض شده است.

وي در مورد پرسپوليس گفت: اين تيم با حرکات اخير تماشاگرانش مشکل ساز شده، اما از طرف ديگر پرطرفدارترين تيم آسيا را از آن خود کرده است.

پرسپوليس يکي از باشگاه‌هاي قوي است که اگر موفق شود، فوتبال ايران موفق خواهد شد. ما هم کمک مي‌کنيم که مشکلات اين باشگاه برطرف شود.

رئيس فدراسيون فوتبال در مورد اعتراض مسئولان راه‌آهن به ديدار با تراکتورسازي گفت: قبول دارم که بايد پيش از بازي با باشگاه‌ راه‌آهن هماهنگي‌هايي صورت مي‌گرفت، اما متأسفانه اين کار نشد. بهروان رئيس سازمان ليگ بهتر مي‌تواند در اين مورد پاسخگو باشد.

کفاشيان در مورد عزيزمحمدي هم گفت: او زماني که رياست سازمان ليگ را بر عهده داشت، همزمان رئيس اتحاديه فوتبال هم بود به همين دليل شايد کمتر وقت مي‌کرد که در اتحاديه حضور پيدا کند اما در حال حاضر چون تنها در اتحاديه مشغول است موفق‌تر خواهد بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا