سرپرست تيم فوتبال پيکان با رد خبر لغو ديدار فينال ليگ دسته اول، ابراز اميدواري کرد اين تيم با برتري برابر آلومينيوم هرمزگان و قهرماني در دسته اول، با جام اين رقابت‌ها را به پايان برساند.

رضا رهقي در گفتگويي در مورد آخرين زمان انجام ديدار فينال ليگ دسته اول بين تيم‌هاي پيکان و آلومينيوم هرمزگان ضمن بيان مطلب فوق گفت: در تماسي که با مسئولان برگزاري ليگ آزادگان داشتم، مقرر شد بزودي در اين خصوص تصميم نهايي صورت گيرد اما به نظر مي‌رسد روز چهارشنبه 13 ارديبهشت‌ماه به عنوان زمان برگزاري اين مسابقه اعلام شود.

وي با اشاره به رد خبرهاي مطرح شده در مورد لغو ديدار فينال ليگ يک، افزود: تيم پيکان براي برگزاري اين مسابقه مشکلي ندارد اما به علت اينکه تمرينات تيم آلومينيوم هرمزگان تعطيل شده، آنها زماني را جهت آماده سازي تيم خود نياز دارند. بسيار اميدواريم با پيروزي در اين بازي و قهرماني در ليگ دسته اول، يک جام به تالار افتخارات باشگاه پيکان اضافه کنيم.

سرپرست تيم فوتبال پيکان از برگزاري نشست جمشيدي سرپرست و اعضاي هيئت مديره باشگاه پيکان با کادرفني و بازيکنان تيم اظهار داشت: در اين نشست که در سالن آمفي تئاتر باشگاه برگزار شد، آقاي جمشيدي از زحمات کادرفني و بازيکنان تشکر و ابراز اميدواري کرد تيم پيکان به خوبي خود را براي حضور موفق در ليگ برتر آماده کند.

وي همچنين خاطرنشان کرد: کادر فني و جمعي از بازيکنان تيم پيکان عصر امروز در زندان رجايي شهر حاضر مي‌شود تا در اقدامي خير خواهانه ضمن بازديد از اين زندان، به مصاف تيم منتخب فوتبال آن برود.

رهقي در مورد آخرين وضعيت بازيکنان تيم پيکان هم گفت: قرار است بعد از بازي با آلومينيوم هرمزگان کادرفني در خصوص بازيکنان جديد تصميم گيري کند.

جواد نجم‌الدين مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو طي پيامي صعود تيم فوتبال پيکان به ليگ برتر و کسب موفقيت‌هاي ورزشي باشگاه پيکان را به خانواده بزرگ ايران خودرو و اعضاي تيم پيکان تبريک گفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا