جلسه صمیمانه پرسش و پاسخ، ملاقات با مردم روستاي نصرآباد و بررسی مسائل و مشکلات آنان با حضور فرماندار شهرستان تفت، رئيس جهادكشاورزي استان و جمعي از مسئولین ادارات شهرستان در محل اين روستا برگزار گردید.

در این نشست صمیمی،"ابوالقاسم دهقان" ضمن استماع دقیق و کامل سخنان نمایندگان مردم و یادداشت فهرست نیازهای عمومی آنها که غالباً حول محور نارسایی هایی از قبیل کمبود آب، مشکل برق، آسفالت معابر، تأمین آمبولانس و بهورز مرد، امکان استفاده از سالن و فضاهای ورزشی، مسكن جوانان، ساماندهي ورودي اين روستا و پل مزرعه حاجي زينل، ساماندهي گلزار شهدا،   اهتمام به مشکلات جوانان،مسائل كشاورزي و ... بود دستور رفع سريع موارد را صادر نمود.

فرماندار شهرستان تفت،ضمن تسليت ايام سوگواري حضرت فاطمه زهرا(س) و تقدیر و تشکر از حضور مردم نصرآباد در این جلسه وظیفه مسئولین ادارات را خدمت بی منت به مردم بزرگوار و قانع شهرستان و پاسخگویی شایسته به درخواستهای آنان عنوان نموده و از مسئولان ادارت خواست تا نسبت به رفع مسائل و مشكلات عنوان شده اقدام نمايند.

وي ضمن اشاره به سابقه اين روستا و زادگاه جد و جده مادري رهبر معظم انقلاب و ارادت ويژه مردم شهرستان به ايشان، آن را نشان از ایمان و اعتقاد بالا دانسته و اقتدار و قدرتمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را وابسته به امواج عظیم مردمی دانست که به برکت امام راحل(ره) و خون شهدای گرانقدر و ایثارگری های ایثارگران و جانبازان بدست آمده است.

نماینده عالی دولت با اشاره مختصری به وضعیت فعلی شهرستان و وجود بيش از يك سوم روستاهاي استان در اين شهرستان خدمت به اين مردم متدین، ولایت مدار و زحمتكش را افتخار و نعمت بزرگ الهی دانست که با لطف و پی گیری های مسئولین محترم در آينده اي بسيار نزديك در راستاي موارد عنوان شده محقق خواهد شد و  بر توجه خاص و رفع مشكلات روستاها و مناطق محروم شهرستان بر مبناي  توسعه عدالت در شهرستان تاكيد كرد.

وي هم چنين گستره خدمات عمومی در  تمامي روستاهاي شهرستان جهت بهره مندی و آسایش مردم و همچنین رفع مشکلات عدیده را از مسئولین شهرستان خواستار شدند.

در اين جلسه صمیمانه که با هدف تكريم ارباب رجوع و همچنين پاسخگويي به سوالات و  درخواست هاي مردم انجام شد، جمع زيادي از اهالي اين منطقه مسائل و درخواست هاي خود را مستقيماً با فرماندار شهرستان تفت، رئيس جهاد كشاورزي استان و مديران ادارات شهرستان در ميان گذاشتند.

فرماندار تفت در اين جلسه و بازديد كه نزديك به چهار ساعت به طول انجاميد، موضوعات و درخواست هاي مردم را مورد بررسي قرار داده و دستورات لازم  را در خصوص هر يك از آنان صادر كرد.

 

 

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا