ابرکوه- سرپرستی یزد فردا:امام جمعه ابرکوه گفت:مردم باید با حضور در انتخابات افرادی شایسته و متخصص را به مجلس بفرستند و امیدوارم که با حضور افرادی اقتصاد دان زمینه تحقق فرامین رهبری در حمایت از تولید ملی فراهم شود
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در جلسه شورای اداری ابرکوه اظهار داشت:ملت ایران با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری تاکنون نقشه های دشمن را ناکام کرده است و آنان خود نیز به این مسئله اعتراف کرده اند.
وی افزود:آخرین نتیجه تبعیت مردم از ولایت فقیه پیروزی ایران در مذاکرات هسته ای اخیر بود که نتیجه لبیک مردم به فرمایش رهبری برای حضور در عرصه های راهپیمائی 22 بهمن و به خصوص انتخابات مجلس بود.
حسینی خاطر نشان کرد:یکی از حربه های همیشگی دشمن در به شکست کشاندن ایران اسلامی حربه اقتصادی است که رهبر انقلاب نیز با درایت و با نامگذاری چند سال اخیر به عناوین اقتصادی در صدد مقابله با این تلاش بر آمده اند.
وی افزود:امسال و در پاسخ به ندای رهبری باید کاری بزرگ در عرصه اقتصادی کشور صورت بگیرد.
حسینی خطاب به مسئولان  افزود:با در نظر گرفتن اولویت ها و به صورت جدی وارد این عرصه شوید و تلاش کنید که طرح ها و پروژه های نیمه تمام در بخش صنعتی و تولیدی را به اتمام برسانید.
وی افزود:در کنار کشاورزی و حل مشکلات شاغلان این بخش ،باید رونق بخشی صنعت نیز به واسطه خشکسالی های اخیر در عرصه کشاورزی مد نظر قرار گیرد.
وی همچنین از مردم خواست با حضور با شکوه خود در انتخابات به انتخاب افرادی شایسته و متخصص دست بزنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا