اولين جلسه هيات رئيسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي تفت با موضوع چهارمين جشنواره روابط عمومي هاي اين شهرستان برگزار شد.

 رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي تفت و نايب رئيس شورا در اين جلسه به برنامه ها و فعاليت هاي شورا در سال گذشته اشاره و اقدامات انجام شده را مثبت ارزيابي نمود. محمد حسن زارعيان ضمن تقدير و تشكر از اعضا خواستار همكاري و هماهنگي بيشتر جهت پيگيري برنامه هاي شورا در اسل جاري شد.

دبير شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي تفت هم در اين جلسه ضمن تشكر از خدمات انجام شده در سال گذشته، روند فعاليت روابط عمومي هاي شهرستان را خوب ارزيابي نمود و گفت: خوشبختانه در اين شهرستان بستر و زمينه كار روابط عمومي ها با توجه به فراهم نمودن بستر كار و برگزاري دوره هاي آموزشي، برگزاري سه دوره جشنواره روابط عمومي ها،راه اندازي وبلاگ جامع خبري ادارات، ارزيابي ماهيانه خبري روابط عمومي ها و برگزاري نشست هاي تخصصي اعضاي هيات رئيسه شورا و خبرنگاران با مديران ادارات مهيا است.

علي احمديان برنامه هاي برگزاري چهارمين جشنواره روابط عمومي هاي برتر اين شهرستان را يادآور و بر آسيب شناسي و بررسي نقاط قوت و ضعف جشنواره سال گذشته تاكيد كرد.

 وي به نالمگذاري سال جديد از سوي رهبر معظم انقلاب به نام سال توليد ملي،حمايت از كار و سرمايه ايراني اشاره و خواستار برنامه ريزي خاص روابط عمومي هاي شهرستان در اين راستا شد.

در اين جلسه هم چنين ديگر اعضا به ارائه پيشنهادات و نظرات خود پرداخته و مقرر گرديد چهارمين جشنواره روابط عمومي هاي اين شهرستان در تاريخ 25 ارديبهشت ماه سال جاري با همكاري ادارات و نهادهاي شهرستان برگزار گردد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا