در مراسمي با حضور حجت الاسلام والمسلمين حاج علي اكبري و مديران كل فرهنگ و ارشاد و امور اجتماعي از نوجوان خير يزدي در امر ازدواج با اهدا لوحي از سوي استاندار تقدير بعمل آمد.

در اين مراسم كه با حضور عبدالحسيني مدير كل فرهنگ و ارشاد ، عبداللهي مدير كل امور اجتماعي و جمعي از مشاوران و فعالان امر ازدواج از دانش آموز هانيه زكي زده نوجوان يزدي با اهدا لوحي از سوي استاندار تقدير بعمل آمد.

اين دانش آموز يزدي به بيان چگونگي تصميم گيري خود براي انجام اين كار خداپسندانه  اشاره كرد و گفت:من با الهام از داستان پيرزني كه با دو كلاف نخ خواستار خريد يوسف بود و وقتي از او پرسيدند كه با كيلو كيلو طلا خواهان خريد يوسف هستند و حالا تو با دو كلاف نخ مي خواهي يوسف را بخري گفت ميخواهم نامم در ميان خريداران يوسف باشد تا شايد در روز قيامت مرا شفاعت كند، با سرمايه اندك خود تصميم به اين كار گرفتم.

در اين مراسم پدر اين نوجوان اظهار داشت : هانيه بعد از شنيدن اين داستان مدتها با سوال و پرسش قصد انجام كار خداپسندانه و نيك را داشت و نهايتا با شكستن قلك خود و با سرمايه اندكش اين كار بزرگ را انجام داد و از خداوند متعال بخاطر داشتن چنين فرزندي سپاسگزارم.

در اين مراسم از اين خير نوجوان از دستان حجت الاسلام و المسلمين حاج علي اكبري به رسم ياد بود لوح تقديري بخاطر اين كار خداپسدانه دريافت كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا