اولین دفتر کارگزاری خصوصی تحت نظارت شهرداری در منطقه سه شهرداری یزد با شماره 31 جهت انجام امور مربوط به پروژه های ساختمانی در بلوار فردوسی- روبروی سالن هلال احمر پس از دفتر کارگزاری شماره 11 که در دی ماه سال گذشته در منطقه یک شهرداری آغاز به کار کرده بود، راه اندازی شد.

در راستای برون سپاری امور اجرائی و تسریع در انجام امور مربوط به پروانه های ساختمانی و دیگر فعالیت های مرتبط با ساخت و ساز، اولین دفتر کارگزاری خصوصی تحت نظارت شهرداری و دومین آن در شهر یزد پس از منطقه یک در منطقه سه با شماره 31 که سه آن نمایانگر منطقه  سه شهرداری و یک آن نشانگر اولین دفتر در این منطقه است در محل قاسم آباد- بلوار فردوسی- نرسیده به میدان امام موسی صدر- روبروی سالن هلال احمر افتتاح گردید.

گفتنی است این نوع دفاتر کارگزاری وظایف صدور پروانه، تفکیک، عدم خلافی، پایان کار، پاسخ نامه انتقال زمین، خانه و... و مشاوره در امور شهروندی را انجام می دهند.

خاطرنشان می شود حجت الاسلام مطهریان در مراسم افتتاح اولین دفتر کارگزاری منطقه سه که با حضور شماری از اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران مناطق یک و سه، سرپرست ناحیه تاریخی و عده ای از کارشناسان شهرداری برگزار شد در خصوص خدمت رسانی به مردم صحبت کرد و ارزشهای آن را بیان نمود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزدگفت: هدف ما بازکردن گرهی از کارهای مردم است و در این رابطه باید نگاه خدمت رسانی داشته باشیم.

وی سفارش نمود که تسهیلاتی فراهم شود تا مردم راغب باشند به این دفاتر مراجعه کنند.

مطهریان با اشاره به اینکه از همت کمیسیون نظارت و پیگیری شورا مصوبات خوبی به تصویب رسیده سفارش نمود مصوبات مربوط به خدمت رسانی زودتر و راحت تر اجرایی شود.

در این مراسم معاون معماری و شهرسازی شهرداری با تشریح روند انتخاب کارگزاران این دفاتر اظهار داشت: در هر منطقه از شهرداری باید دو دفتر کارگزاری دایر شود.

مهندس مجید زرگرباشی همچنین با اشاره به وجود دفاتر کارگزاری شماره های 11 در منطقه یک و 31 در منطقه سه شهرداری خبر داد که اولین دفتر کارگزاری در منطقه دو نیز در حال تجهیز و راه اندازی می باشد که به همین زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا