در نشستي با حضور مشاور استاندار و رئيس روابط عمومي استانداري،فرماندار تفت و مشاور فرماندار و رئيس روابط عمومي فرمانداري تفت برنامه هاي روابط عمومي فرمانداري شهرستان تفت در سال 1391 بررسي شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، در اين جلسه كه با محوريت بررسي برنامه هاي روابط عمومي فرمانداري در سال توليد ملي،حمايت از كار و سرمايه ايراني و چهارمين جشنواره روابط عمومي هاي اين شهرستان برگزار شد. مصوب شد، چهارمين جشنواره تجليل از روابط عمومي هاي برتر شهرستان تفت برگزار گردد و بانك جامع اطلاعات روابط عمومي هاي اين شهرستان نيز به روز رساني شود.رئيس روابط عمومي و امور بين الملل استانداري و دبير شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان يزد در اين جلسه به اهميت و جايگاه روابط عمومي ها اشاره و ضمن تشكر از اقدامات انجام شده در اين خصوص در شهرستان تفت، خواستار اجراي برنامه هاي تدوين شده روابط عمومي در اين سال شد. وي اقدامات انجام شده در خصوص كميته تبليغات و اطلاع رساني نهمين انتخابات مجلس شوراي اسلامي، سرشماري نفوس و مسكن سال 90 و ... در استان و اين شهرستان را خوب ارزيابي نموده و بر استمرار اين فعاليت ها تاكيد نمود.

فرماندار تفت نيز در اين نشست ضمن تشكر از اقدامات خوب انجام شده از آمادگي خود براي همكاري و مساعدت در اجراي برنامه هاي روابط عمومي خبر داد.

مشاور فرماندار و رئيس روابط عمومي فرمانداري تفت هم در اين جلسه ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده در سال گذشته،برنامه هاي سال جديد را ارائه و از آمادگي شهرستان براي برگزاري چهارمين جشنواره روابط عمومي هاي اين شهرستان خبر داد.  

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا