روند توسعه و فعالیت شهر یزد برای اجرا در سال آخر سومین دوره شورای اسلامی شهر با حضور مدیران شهرداری در اولین جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی امور اجرایی سال جدید با تقدیر از شورا در راستای تصویب بودجه همراه شد.

روند توسعه و فعالیت شهر یزد برای اجرا در سال آخر سومین دوره شورای اسلامی شهر با حضور مدیران شهرداری در اولین جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی امور اجرایی سال جدید با تقدیر از شورا در راستای تصویب بودجه همراه شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهردا­­ری یزد در اولین جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی امور اجرایی سال جدید که با حضور مدیران شهرداری و سازمانها برگزار شد، مهندس میروکیلی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سال نو از همه مدیران شهرداری خواست در سالی که به عنوان سال پایانی دور سوم شورای اسلامی شهر مطرح است با قدرت هر چه بیشتر به فعالیت خود ادامه دهند.

شهردار یزد همچنین با توصیف بستر مناسب کار در شهرداری از همکاری و همیاری شورای اسلامی در تصویب بودجه سال 91 تقدیر نمود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری یزد در این جلسه تصویب بودجه را گام مثبتی در روند پیگیری و اجرای پروژه ها دانست و با تأکید بر اهمیت نیروی انسانی خواستار توجه ویژه به آن شد.

علاوه بر این معاون معماری و شهرسازی شهرداری نیز با اشاره به اینکه شهر به مثابه موجود زنده است و باید کار در آن تداوم داشته باشد اهمیت مشارکت مردمی را در شهرسازی بر شمرد و بر ایجاد باور مشارکت در شهروندان تأکید کرد.

وی همچنین پیشنهاد داد در شهرداری اتاق فکر تشکیل شود و حمایت بیشتر حقوقی از مدیران صورت گیرد تا آنها با انگیزه بیشتری انجام وظیفه نمایند.

مدیرعامل سازمان فاوا در این جلسه با اشاره بر اجرای دو پروژه کلان بودجه ریزی عملیاتی و حسابداری تعهدی و شهرسازی تحت وب در سالجاری، خواستار همراهی و همکاری مجموعه شهرداری شد.

مدیر منطقه یک شهرداری هم با بر شمردن اهمیت نیروی انسانی و سرمایه ای بودن آن با توجه به باز نشسته شدن بخشی از نیروهای شهرداری بر اهمیت تأمین نیروی انسانی جدید تأکید کرد.

کشفی با اشاره به مقوله آموزش شهروندی و اجرای کامل دفاتر کارگزاری، به منظور اجرای فعالیت های فوری خواستار اختصاص چند دستگاه لودر، کامیون، اتومبیل، تراکتور و... ویژه مناطق شهرداری شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری هم در این جلسه خبر از سازماندهی و ارتقاء تابلوهای ترافیکی داد و خاطرنشان کرد که تا چند روز آینده کنترل ترافیک شهری یزد به طور کامل هوشمند می شود.

در این جلسه معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری نیز خاطرنشان کرد که بهترین برنامه ریزی ها نیازمند همکاری در اجراست و براین اساس باید در عمل همه به هم کمک کنیم.

همچنین مدیران عامل سازمانهای پارکها، عمران، مدیریت پسماند، پایانه های مسافربری و مدیر اداره طرحهای شهرداری نیز سخنانی را در این جلسه ایراد نمودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا