مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد دراولین جلسه شورای اداری استان از کسب رتبه برتر استان یزد در طرح آرامش بهاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی حاتمی در اولین جلسه شورای اداری در سال جدید ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) و با اشاره به مجموع عملکرد مناسب ادارات اوقاف و امور خیریه استان یزد در لحظه تحویل سال و طرح تکریم زائرین و مسافرین اظهار داشت: یزد رتبه برتر را در طرح آرامش بهاری کسب کرد.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در ادامه با اشاره به دیدار مدیران اوقاف با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) افزود: عمل امینانه در حوزه وقف، نظارت بر زیر مجموعه موقوفات ، بقاع ، مستاجرین و متولیان با پرهیز از سوء ظن و همچنین سخت گیری در امور موقوفات از منویات و مطالبات رهبر انقلاب در حوزه وقف می باشد.
حاتمی در ادامه بر لزوم برنامه ریزی عملیاتی تاکید و ابراز امیدواری کرد: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی منویات رهبر معظم انقلاب اجرا شود.
در ادامه جلسه حجت الاسلام سعید رادمهر گزارشی از برنامه های فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در رابطه با طرح آرامش بهاری ارائه داد.
بیان مطالبی در رابطه با طرح آرامش بهاری، سوگواره یاس نبوی، جمع بندی برنامه های سال 90 ، ابلاغ برنامه های سال 91 و بازرسی از جمله برنامه های این جلسه بود.
گفتنی است، این جلسه در تاریخ 23 فروردین 91 در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد برگزار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا