مهلت ارسال مقاله به کنفرانس ملی بیوتکنولوژی ، بیوشیمی و مهندس زیستی دانشگاه پیام نور استان یزد تا 30 فروردین ماه تمدید شد.
به گفته دبیر کنفرانس ملی بیوتکنولوژی ، بیوشیمی و مهندس زیستی دانشگاه پیام نور استان یزد علاقمندان تا یک هفته دیگر فرصت دارند مقالات خود در زمینه های بیوتکنولوژی به بیوشیمی گیاهی / بیوتکنولوژی و بیوشیمی جانوری / نانوبیوتکنولوژی , بیوتکنولوژی صنایع غذایی و دارویی بیوانفورماتیک و زیست سامانه های اخلاق زیستی در بیوتکنولوژی و مهندس زیستی / تولید و تجاری سازی محصولات حاصل در بیوتکنولوژی به بیوشیمی و حقوق مالکیت فکری در بیوتکنو – بیوشیمی و مهندس زیستی به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.
سعید رضایی با بیان اینکه مقالات علاقمندان از طریق پست الکترونیک   info@bbbe2012.net    نیز قابل دریافت است افزود تاکنون 300 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده که امید است به بیش از 400 مقاله افزایش یابد.
عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور تفت برگزاری کارگاههای آموزش بیوانفورماتیک / تولید آنتی بادی منوکلونال و PCR و کاربردهای آن در علم بیولوژی را از جمله برنامه های جنبی این کنفرانس اعلام وتصریح کرد . این کنفرانس سه روزه 20 ، 21 و 22 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا