رقيه كفيل الناس مشاور امور بانوان فرماندار يزد گفت: زنان و دختران مسلمان بايد در زندگي از حضرت فاطمه (س) به عنوان فردي كه محور هستي بوده الگو برداري نمايند.

رقيه كفيل الناس با بيان اينكه زنان مطرح در قرآن هر يك داراي شاخصهاي برجسته اي بوده اند و حضرت فاطمه (س) خود به تنهايي همه ي آنها را با خود به همراه داشت گفت:سخن گفتن در رابطه با شخصيت بانوي مكرم اسلام فراتر از انديشه بشري است زيرا او بهترين اهل زمين بوده و به عنوان محور هستي و انگيزه خلقت عالم بوده است.
مشاور امور بانوان فرماندار يزد با اشاره به ويژگيهاي بارز اخلاقي حضرت فاطمه (س) كه مختص خود آن حضرت است تصريح كرد: يكي از مهم ترين اين ويژگي ها ولايت پذيري حضرت زهرا (س) بوده است كه با توجه به آن كه خودشان معصوم بوده ولي هيچگاه از تبعيت از امام برحق و رهبري جامعه اسلامي كوتاه نيامده و هميشه تابع ولايت حضرت علي (ع) بوده است.
وي با تأكيد به اينكه عفاف و حجاب دخت نبي مكرم اسلام حضرت محمد مصطفي(ص) بايد الگويي براي تمامي مسلمانان و به خصوص زنان و دختران ايران اسلامي باشد خاطر نشان كرد : نحوه ي رفتار و عمل حضرت زهرا (س) در مواجهه با مردم  زنان نمونه كامل يك رفتار اسلامي است كه باعث شده اين بانوي بزرگوار را از ديگران متمايز نمايد.
كفيل الناس اظهار كرد:علم ، معرفت و آگاهي آن حضرت به خدا ، دين ، تكاليف و وظايف و ارزشهاي انساني از ديگر خصوصيات بارز آن حضرت بوده است.
وي در پايان افزود: باالگوپذيري از سيره و روش چهارده معصوم بتوانيم خوشبختي و سعادت دنيوي و اخروي را به دست آوريم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا