مسابقات دووميداني نونهالان انتخابي استان روز دوشنبه 21 اسفند ماه در يزد برگزار شد.

در اين مسابقات ورزشكاني از شهرستان هاي يزد، ابركوه، تفت ، مهريز و اردكان در مواد 100 متر، 400 متر ، 1500 متر ، پرتاب وزنه ، پرتاب وزنه و پرش ارتفاع و پرش طول  در ورزشگاه شهيد نصيري يزد با هم به رقابت پرداختند.

در ماده 100 متر محمد حسين فلاح از شهرستان مهريز اول شد و ابوالفضل زارع بيدكي از شهرستان مهريز و سيد حسام نيكونام از يزد بر سكوي دوم و سوم ايستادند. محمد قرباني از شهرستان مهريز در ماده 400 متر اول شد .

ابوالفضل مقصودي و سامان زارع هر دو از شهرستان يزد در اين ماده دوم و سوم شدند. در ماده 1500 متر هم سامان زارع از شهرستان يزد ، سيد علي ميرزايي از شهرستان ابركوه و رضا امامي فراز از شهرستان اردكان مقام هاي اول تا سوم را از آن خود كردند.

در ماده پرتاب وزنه احسان شيخ جبلي از شهرستان اردكان بر سكوي نخست ايستاد و ميلاد كيوان و مهدي خاصه پز از شهرستان يزد دوم و سوم شدند.

در پرش ارتفاع اميررضا بابايي و محمد زارع از شهرستان يزد مقام  اول و دوم را بدست آودند و در پرش طول محمد قرباني از يزد و محمد حسين فلاخ از شهرستان مهريز و سيد حسام نيكو نام از يزد اول تا سوم شدند.

ابوالفضل زارع زاده از شهرستان مهريز ، مرتضي پايدار از شهرستان اردكان و اميرمحمد رفيعي از شهرستان يزد در ماده پرتاب وزنه  مقام هاي اول تا سوم را بدست آوردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا