رئيس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد ،  تحقق توليد ملي ، حمايت از كار و سرمايه ايراني را نيازمند عزم و انگيزه اي جهادي دانست.
   محمد مهدی زارع ، دست يابي به خود كفايي در توليدمحصول با كيفيت و تجاري را يكي از نيازهاي اساسي كشور دانست و يادآورشد: عنواني كه رهبري فرزانه انقلاب 'توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني' براي سال جاري انتخاب كرده اند، مسيري مناسب براي دست يابي به خودكفايي در توليد و اقتصاد است.
وي با بيان اين امر كه بايد فرهنگ استفاده از كالاهاي ايراني در ميان مردم نهادينه شودافزود : حمايت از توليدات انواع كالاهاي داخلي نيازمند فضاسازي وسيع فرهنگي در سطح جامعه است.
زارع ، نهادينه سازي فرهنگ استفاده از كالاهاي داخلي را مستلزم توليد محصولات با كيفيت دانست و گفت: در صورتي كه چنين كالاهايي توليد شده و مردم به ارزش كالاهاي ايراني پي ببرند، عرصه توليد نيز فعال تر از گذشته و در نهايت نظام اقتصادي كشورپوياتر خواهد شد.
رئيس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد ، نهادينه سازي فرهنگ استفاده از كالاهاي داخلي و ارتقا كيفيت محصولات ايراني را در گرو تعهد و تلاش توليدكنندگان و درك صحيح نياز مصرف كنندگان دانست و خاطرنشان كرد: كيفيت توليد بايد به طور مداوم مورد توجه توليدكننده قرار گيرد و به صورت مستمر  افزايش يابد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا