بیروت - روزنامه صهیونیستی هاآرتص در ادامه تلاش های مذبوحانه این رژیم برای جبران شكست خفت باردر جنگ 33 روزه ، از احتمال وقوع جنگی دیگر میان نظامیان این رژیم و حزب الله خبر داد و نوشت: نظامیان اسراییل خود را برای شروع جنگ فراگیر دیگری علیه حزب الله در لبنان آماده می كنند.


به گزارش ایرنا از بیروت، این روزنامه امروز سه شنبه به نقل از منابع نظامی این رژیم نوشت : جنگنده های اسراییلی در این جنگ ابتدا پایگاههای پرتاب موشك حزب الله و سپس مراكز آموزش نظامی آن را مورد هدف قرار خواهد داد.

هاآرتص تأكید كرد: ارتش برای این جنگ آموزش های لازم را دیده است و در این جنگ نیروهای ویژه اسراییل، اقدام به اشغال مناطق مسكونی لبنان می كند.

این روزنامه افزود: اسراییل راهكارهای لازم را برای قانونی جلوه دادن این جنگ در دست مطالعه دارد.

رژیم صهیونیستی برای جبران خفت ناشی از شكست در جنگ 33 روزه با حزب الله لبنان در سال 1385 و نیز سرپوش گذاشتن بر مشكلات داخلی خود،هر چند وقت یك بار تهدید به حمله می كند.

این تهدیدها در حالی صورت می گیرد كه شیخ 'نبیل قاووق' معاون شورای اجرایی حزب الله طی مراسمی در جنوب لبنان با اشاره به سطح آمادگی مقاومت در برابر تهدیدهای رژیم صهیونیستی گفت: مقاومت هرگونه تهدید اسراییل را جدی گرفته و آن را كوچك نمی شمارد و خود را برای رویارویی با دشمن آماده كرده است.

وی تاكید كرد: ما همواره آماده مقابله با دشمن هستیم اما گروهی در لبنان، نسبت به تهدیدها و اشغالگری های رژیم صهیونیستی و طمع های آن علیه منابع طبیعی و نفتی لبنان بی تفاوت هستند و آنها را نادیده می انگارند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا