نشست تشريح وهماهنگي سياست هاي تحولي آموزشوپرورش درسال 1391 باحضور وزير، شوراي معاونين وشوراي برنامه ريزي استان يزدبرگزارشد

صبح پنجشنبه ،17فروردين ماه هجدهمين نشست هم انديشي به منظور تشريح و هماهنگي سياست هاي تحولي آموزش و پرورش در سال 91 با حضوردكتر حاجي بابايي وزير آموزش و پرورش ، شوراي معاونين وزارتخانهوشوراي برنامه ريزي استان يزد ، دراردوگاه شهيد باهنر تهران برگزار شد.

هجدهمين نشست هم انديشي به منظور تشريح و هماهنگي سياست هاي تحولي آموزش و پرورش در سال 91 با حضور دكتر حاجي بابايي وزير آموزش و پرورش ، اعضاي شوراي معاونين و شوراي برنامه ريزي استان يزد در اردوگاه شهيد باهنر برگزار شد. شايان ذكر است اين نشست با هدف تبيين سياست هاي تحولي آموزش و پرورش در سال 91 برگزار مي شود و مديران كل استان ها نيز موظف هستند چنين نشست هايي را با مديران استاني  و مناطق تابعه خودبرگزار كنند .
 رحيمي نژاد ، مدير كل آموزش و پرورش استان يزد در اين نشست ، ابراز اميدواري كرد ؛ در سال 91 با طرح هاي پيش بيني شده بتوان قدم هاي مناسبي را در راستاي اجراي طرح تحول بنيادين برداشت.
لازم به ذكر است ؛ در اين نشست  مباحثي از قبيل ، ساماندهي نيروي انساني ، وضعيت فضاهاي آموزشي ، تعداد دانش آموزان ، وضعيت مدارس دولتي و غير دولتي ، تعداد مدارس دونوبته وراهكارهاي انتقال كامل آنها به نوبت صبح وغيره مورد بحث وبررسي قرارگرفت.
گفتني است ،دكتر حاجي بابايي در اين نشست ، به انتقال كامل مدارس دو نوبته استان يزد به نوبت صبح در سال تحصيلي آينده تاكيد كرد.
شايان ذكر است ؛ با احتساب استان يزد تا كنون 18 استان نشست هم انديشي به منظور تشريح و هماهنگي سياست هاي تحولي آموزش و پرورش در سال 91 را با حضور وزير و شوراي معاونين برگزار كردند كه اكثر اين نشست ها در ايام تعطيلات نوروز برگزار شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا