سرمربي تيم فوتبال مس کرمان گفت: با توجه به اينکه راه آهن در جدول ليگ پايين‌تر از مس است و بازي نيز در زمين اين تيم برگزار مي‌شود، کسب تساوي مي‌تواند رضايت‌بخش باشد.
    

 ابراهیم قاسمپوردر خصوص دیدار تیم‌های فوتبال راه آهن و مس کرمان ضمن بیان مطلب فوق گفت: با توجه به شرایط تقریبا مشابه‌ای که دو تیم دارند امتیازات این بازی حساسیت بیشتری دارد و حتی می‌توان گفت یک دیدار 6 امتیازی است.
 
 وی در همین خصوص افزود: با توجه به اینکه تیم راه آهن در جدول رده بندی لیگ برتر جایگاه پایین‌تری نسبت به تیم مس دارد و بازی نیز در زمین این تیم است، کسب تساوی نیز می‌تواند برای ما رضایت‌بخش باشد چون باعث می‌شود جایگاه راه آهن در جدول رده بندی لیگ ثابت بماند.
 
 سرمربی تیم فوتبال مس کرمان تصریح کرد: البته تیم راه آهن با بازیکنانی که در اختیار دارد از پتانسیل بالایی برخوردار و در واقع جایگاه فعلی این تیم در جدول رده بندی شایسته این تیم نیست. آنها نشان داده‌اند که در بازی‌های خود هر زمان از تیم حریف عقب افتاده‌اند توانایی جبران نتیجه را دارند.
 
 وی در خصوص شرایط تیم مس کرمان نیز اظهار داشت: وقفه پیش آمده در برگزاری بازی‌های لیگ برتر برای ما خوب بود و از این فرصت نهایت استفاده را بردیم. تنها مشکلی که وجود داشت این بود که ما می‌خواستیم در این بازه زمانی دو دیدار تدارکاتی را نیز انجام دهیم که متاسفانه شرایط آن مهیا نشد.
 
 قاسمپور تاکید کرد: هنوز 6 هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده و نمی‌توان گفت که سقوط تیمی قطعی شده است و همه تیم‌های رده‌های پایین جدول با توجه به نزدیکی امتیازات‌شان خطر سقوط را احساس می‌کنند حتی تیم‌هایی مانند مس کرمان، راه آهن، داماش و ... . بنابراین امتیاز هر بازی از اهمیت بالایی برخوردار است به ویژه برای تیم‌هایی که امتیازات‌شان در جدول رده بندی لیگ نزدیک به هم باشد.
 
 وی در خصوص بازیکنان مصدوم و محروم تیم مس پیش از دیدار با تیم راه آهن گفت: خوشبختانه بازیکن محروم نداریم و به غیر از کیوان امرایی که مصدومیتش به طور کامل برطرف نشده، سایر نفرات تیم را در اختیار داریم.
 
 دیدار تیم‌های فوتبال راه آهن و مس کرمان از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر ساعت 17 جمعه در ورزشگاه اکباتان تهران برگزار می شود. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا