فرماندار یزد گفت: ولایت مداری و هوشیاری مردم چنان است كه در تمام عرصه‌ها همواره حضور دارند و در انتخابات نهمین دوره مجلس نیز این مردم با بصیرت و آگاهانه وارد عرصه انتخابات شدند و برنده واقعی انتخابات مردم هستند.

فرماندار یزد گفت: ولایت مداری و هوشیاری مردم چنان است كه در تمام عرصه‌ها همواره حضور دارند و در انتخابات نهمین دوره مجلس نیز این مردم با بصیرت و آگاهانه وارد عرصه انتخابات شدند و برنده واقعی انتخابات مردم هستند.

 

عزیزالله سیفی در مراسم تقدیم اعتبار نامه نمایندگی مجلس شورای اسلامی به محمد صالح جوكار نماینده منتخب مردم یزد و صدوق ، افزود: دشمنان اسلام و انقلاب در تمامی زمینه ها درمانده شده اند و این بار انتخابات را نشانه گرفته بودند كه حضور میلیونی مردم بار دیگر رویاها و توطئه های آنان را به ناامیدی تبدیل نمود.

وی ادامه داد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در یزد ،سالم ترین، پرشورترین و بی نظیرترین انتخاباتی بود كه برگزار شد وموازین شرعی، اخلاقی و انتخاباتی از سوی نامزدها و طرفداران آنها با كم ترین تخلفی رعایت شد كه جای تقدیر و تشكر دارد .

رئیس هیئت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان یزد گفت:عزت، سرافرازی و سربلندی نظام با حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات و تعیین سرنوشت خود ، همواره بیشتر شده است و بعد از حضور گسترده مردم در انتخابات معادلات جهان استكبار به هم ریخته و می ریزد.

مسئول نمایندگی شورای نگهبان در استان یزد نیز در این مراسم گفت: راه نیافتن به مجلس پایان عرصه خدمت نیست، بلكه شروعی دیگر برای قدردانی و قدرشناسی از حضور مردم در دیگر عرصه ها است وهمه كسانی كه در انتخابات به عنوان نامزد حضور داشتند ،متعهد هستند و اگر به مجلس راه نیافتند از شان و منزلت آنها در میان مردم كاسته نخواهد شد.

حجت الاسلام سید ناصرمحمدی افزود: حضور در انتخابات و راهیابی به خانه ملت تنها بخشی از خدمت نامزدها به نظام است و می توان در سایر عرصه ها نیز در كنار مردم و ملت بود و به آنان خدمت كرد و نباید راه نیافتن به مجلس را به منزله شكست و پایان كار دانست، بلكه آنچه در نظر مردم موفقیت و ارزش شناخته می شود، روحیه خدمت صادقانه است.

وی در پایان از محمد صالح جوكار نماینده منتخب درخواست نمود با توجه به عدم وجود عدالت در تعداد نمایندگان شهرستانهای استان بوی‍ژه در حوزه یزد و صدوق كه جمعیت سه برابری برخی از شهرستانهای كشور را دارد اما فقط یك نماینده برای مجلس انتخاب می شود ولی در برخی شهرستانها سه نماینده به مجلس راه پیدا می نماید كه از عدالت بدور است و حتما باید در دوره جدید مجلس برای این مشكل راه حل و قانون گزاری جدیدی صورت گیرد.

دراین مراسم كه با حضور دشتی معاون استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان، تقوایی جانشین ستاد انتخابات استان و جمعی از نمایندگان هیئت اجرایی شهرستان برگزار شد و اعتبار نامه محمد صالح جوكار منتخب مردم یزد و صدوق درانتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به وی تقدیم شد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا