در پاسخ به مطلب ”براي نگهداري حرمت عزيزان ايثارگر ...“كه در تاريخ 14/7/84 در آن سايت درج شده بود جوابيه ذيل را توسط مدير محترم آموزشگاه شاهد تهيه گرديد . جهت اطلاع عموم ارسال, اميد است مورد استفاده كاربران عزيز قرار گيرد. در پاسخ عزيزاني كه رنج نامه اي را در مورخه 14/7/84 درباره پاره اي از مسائل آموزشگاه شهيد خرم نژاد اولياء اين مدرسه با بي مهري و بي انصافي و بدون تحقيق و بررسي نوشته بودند .به تفكيك نظرات كاربران اشاره اي نموده ام .

اميد است .موجبات رنج و بي مهري عزيزان به خدمتگزاران اين مجموعه بر طرف گردد و جلوه هاي ويژه و مثبت ايثارگري تجلي گردد.

در مورد اخذ كرايه زياد سرويس بايد بگويم نفرات صحيح سرويس تاكسي مربوطه هفت نفر بوده كه با احتساب وجه اخذ شده و كرايه ماهانه راننده (75000 تومان )و معاف بودن 2 نفر از فرزندان عزيز جانباز 70% از قسمتي از كرايه با توجه به سرانه سرويس آنان مي خواهيم برد كه آموزشگاه سرويس مربوطه را باسوبسيد به منظور رفاه حال دانش آموزان راه اندازي نموده است .توضيحا آنكه مسير سرويس مربوطه از پل نواب تادورترين نقطه صفائيه مي باشد. بنابراين با توجه به مساله سرويس بندي كه وظيفه انجمن اولياء و مربيان است اين ابراز ارادت ايثارگر عزيز نهايت بي انصافي است.

در مورد مقايسه آموزشگاه با مدارس غير انتفاعي وعدم انجام كار خارق العاده اي توسط اولياءمدرسه لازم دانستم گوشه اي از موفقيت هاي آموزشگاه را در سال تحصيلي 83ـ84 به عنوان نمونه بارزي از تلاش و كوشش خدمتگزاران مجموعه ذكر كنيم .

1- كسب رتبه اول مسابقات فرهنگي وهنري ناحيه

2ـكسب رتبه اول مسابقه علمي در بين مدارس دخترانه وپسرانه شاهداستان

 3- كسب رتبه ممتاز علمي در پايه چهارم و پنجم در مرحله سوم آزمون كشوري مرا ت

 4-پذيرفته شدن 17 نفر از عزيزان پايه پنجم در آزمون ورودي مدارس خاص استعداد درخشان و نمونه دولتي

 5- موفقيت در طرح خلاق وپويا وزارتي از جمله ارزشيابي توصيفي با تقدير مسئولين وزارتخانه از آموزشگاه

 6-كسب رتبه هاي ممتاز ناحيه در زمينه هاي ورزشي و شوراهاي دانش آموزي اميد است با دقت نظر وتحقيق و بررسي در زمينه كارهاي انجام شده شاهد اين قدر ناشناسي و ناسپاسيها نباشيم و هميشه به قسمت خالي ليوان آب نگاه نكنيم تا مجموعه اي موفقتر را داشته باشيم

در مورد نظر كاربر محترمي كه مي خواهد انتقام همه خيانتها و نامهربانيها به ايثارگران عزيز رابر مسئولين مدرسه خالي كند بايد بگويم گنه كرد در بلخ آهنگري به شوشتر زدند گردن مسگري ثانيا اگر برخورد گرم صميمي و تكريم ارباب رجوع توسط مسئولين مدرسه را ننربازي و شيره مالي مي دانيد بهتر است در باب اخلاقيات وآداب اجتماعي و سيره نبوي و ائمه اطهار تفحص و مطالعه اي داشته باشيد.

 البته آقا عبدا.. هم بهتر است فرمايشات ايثارگر خشمگين را چشم و گوش بسته تاييدنكنند.

در پاسخ كاربر عزيز آقا كريم كه در زمينه تقسيم كلاس و نور چشمي ها گلايه كردند بايد بگويم همه ساله ليست پيش نويس تقسيم كلاس در خرداد با توجه به نظرات معلمين در پايان سال تنظيم مي شود و در شهريور ماه در حضور آموزگاران بر پايه با نظارت شوراي مدرسه قرعه كشي ليستها انجام مي شود بهر حال آقا كريم اگر رنج نامه اي نوشته مي شود به خاطر آن كه به حرف و توصيه نور چشمي ها گوش نكرديم .

 در پاسخ به كاربر عزيزكه گلايه اي در زمينه راي گيريها انجمن و نحوه انتخابات داشته اند بايد بگويم اين آموزشگاه در رديف معدود مدارسي است كه راي گيري به صورت كتبي با ورقه در حضور اولياء صورت مي گيرد و در سال جاري (85-84)در اولين جلسه انجمن اولياءو مربيان شركت كنندگان از بين 26 نفر از داوطلبين عضويت در انجمن 10 نفر را برا ي مجمع خاص انجمن خود انتخاب نمودند . كه در اين تركيب آزادگان و جانبازان 69-50 و ايثارگران فهيم و تحصيلكرده و يك نفر خانم بيشترين راي را به خود اختصاص دادند .بهر حال ناديده گرفتن خدمات انجمن در سروسامان دادن به وضع مجموعه منتها ناسپاسي و بي انصافي است آن هم انجمني كه هر سال به عنوان انجمن موفق مطرح بوده است.

مديريت آموزشگاه شهيد خرم نژاد

متن مرتبط:  براي نگهداري حرمت عزيزان ايثارگر سري هم به مدارس شاهد بزنيد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا