به گزارش خبرنگار یزدفردا،"ابوالقاسم دهقان" فرماندار شهرستان تفت در گفتگو با خبرنگار این سایت خبری اظهار داشت: شهرستان تفت در ایام نوروز پذیرای تعداد بسیاری از مسافران و میهمانان نوروزی خواهد بود از این رو برنامه ریزی بسیار جدی و دقیقی برای اسكان و پذیرایی مناسب از مسافران صورت گرفته است.


وی در رابطه با محل اسكان مسافران نوروزی گفت: با هماهنگی آموزش و پرورش و سایر دستگاه های شهرستان ، مكانهای مناسبی برای اسكان مسافرین و میهمانان در نظر گرفته شده است.


فرماندار شهرستان تفت با بیان اینكه تهمیدات لازم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی اندیشیده شده است، گفت: كلیه مراكز امدادی،پزشكی و اورژانس شهرستان در روزهای پایانی سال و تعطیلات سال نو در آماده باش كامل قرار دارند و خدمات مناسبی برای مسافرین و شهروندان ارائه خواهند كرد.


رئيس ستاد تسهيلات نوروزي شهرستان تفت اظهار داشت : نقشه گردشگری شهرستان،بروشور هاي مختلف اطلاع رساني ،ره توشه نوروز،لوح فشرده حريم كوثر و ... نیز توسط ادارات میراث فرهنگی و گردشگری،هلال احمر،تبليغات اسلامي و ... تهیه شده و در ایستگاه های اطلاع رسانی و هدایت مسافرین عرضه خواهد شد.


وی ادامه داد: شهرستان تفت به عنوان شهرنمونه گردشگري طبيعي با داشتن ویژگی های منحصر به فرد طبیعی و دارای آثار طبیعی زیبا و جذاب همه ساله به ویژه در ایام نوروز پذیرای گردشگران و مسافران است.


دهقان، چشمه تامر ، منظره جالب و دیدنی عقابكوه ، چشمه دره گاهان ، روستاهای اسلامیه ، علی آباد ، ده بالا ، دهشیر و سانیچ و... را از جاذبه های طبیعی و گردشگری شهرستان تفت خواند و گفت: این اماکن در طول سال بخصوص در ایام نوروز، پذیرای مسافران و گردشگران بسیاری است.


وی مجموعه تاریخی شاه ولی (امام) تفت، آسیاب آبی فعال ، باغ صدری و علی نقی خان به عنوان مجموعه تاریخی ، فرهنگی و طبیعی تفت و وجود باغات زیبا را نیز از دیگر ویژگی های گردشگری و توریستی این شهرستان معرفی کرد.


دهقان در پایان خاطرنشان كرد: تمهیدات لازم برای رفاه ،آرامش و آسایش شهروندان و مسافران نوروزی اتخاذ شده و امیدواریم سالی سرشار از موفقیت و پیروزی برای همه ملت ایران به ویژه مردم شریف شهرستان تفت باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا