يزدفردا : سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري يزد در راستاي استقبال از بهار و ارائه ي خدمات در خور و شايسته به ميهمانان نوروزي  برنامه هاي ويژه اي را در نظر گرفته است.

فضا سازي سطح شهر با نصب بنرهايي با موضوعات :مهدويت و انتظار،ولايت،عفاف و حجاب،امربه معروف و نهي از منكر،دفاع مقدس و شهدا،عالمان شهر اخلاق،خوش آمد گويي،تبريك سال نو و....

برگزاري تور نجوم و گردشگري به صورت روزانه از ساعت 15 تا پاسي از شب در دو مسير منطقه هاي گردشگري سريزد و صدوق با برنامه هاي متنوع از جمله شتر سواري ،رصد ستارگان در شب،اسب سواري، موتور سواري و بازديد از مكان هاي گردشگري به همراه اهداي بسته هاي فرهنگي و پذيرايي از ميهمانان نوروزي.

برگزاري نمايش خياباني در حداقل 10 نقطه از شهر و برگزاري تئاتر كمدي اكتشاف در محل باغ دولت آباد به صورت روزانه با همكاري گروه هاي مختلف هنري.

استقرار در مبادي ورودي شهر يزد (دروازه قرآن،ميدان ابوذر و پارك كوهستان)به صورت شبانه روزي با هدف راهنمايي مسافران در قالب ارائه نقشه شهر و امكان استفاده از فايل اطلاعات جامع مراكز خدماتي شهر يزد از طريق سيستم بلوتوث و همچنين امكان استفاده از دستگاه شارژ تلفن همراه و آب جوش صلواتي .

ارائه خدمات فرهنگي ويژه نوروز در پارك هاي  هفتم تير،باغ ملي،غدير،آزادگان،شهداي كوچه بيوك و بزرگ شهر شامل:

غرفه هاي (قرآن و كودك،نمايشگاه محصولات فرهنگي،خدمات،پرسش و پاسخ) و همچنين برپايي سفره هفت سين به شكلها و قالبهاي متفاوت،پخش فيلم و سريال هاي نوروزي در شب،گرفتن مراسم ويژه در لحظه تحويل سال نو،برگزاري مسابقه ،توزيع بروشورهاي فرهنگي،راهنمايي مسافران،برپايي نماز جماعت ظهر و عصر و مغرب و عشاء،برگزاري بازي هاي شاد ومفرح،نصب ينرهاي موضوعي در پارك با محتواي عفاف و حجاب،نمازو....

توليد راديو پارك و راديو اتوبوس ويژه ايام نوروز سال 1391

خدمات سينماي چهار بعدي در پارك هفتم تير (همه روزه از ساعت 9 صبح الي 23 )

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا