به گزارش خبرنگار یزدفردا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر استان یزد، به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه الغدیر استان یزد، این جلسه شامگاه دیشب سه شنبه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه الغدیر و جمعی از فرهنگیان و مسئولین آموزش و پرورش در خانه معلم یزد برگزار شد.

در این جلسه که 4 دستور کار داشت در خصوص مسابقات ورزشی دانش آموزان، جشنواره سرود و اردوهای عملی درس آمادگی دفاعی در سال 91 برنامه ریزی شد و در ادامه این ستاد با جمع بندی گزارش راهیان نور آمادگی دفاعی به کار خود پایان داد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در حاشیه این جلسه و در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه اظهار داشت: در این جلسه که آخرین برنامه این ستاد در سال 90 بود هدف بررسی عملکرد محورهای فعالیت بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و همچنین برنامه ریزی برای ورود به باقیمانده سال تحصیلی در ابتدای سال 91 را دنبال کردیم.

محمدکاظم رحیمی نژاد ادامه داد: یکی از کارهای محوری که امسال انجام شد؛ اردوهای راهیان نور بود و خوشبختانه با گستره وسیعی ای که داشت و اعزام 12 هزار دانش آموزی که تحت پوشش این اردوها از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید داشتند؛ مشکل خاصی به وجود نیامد و این برنامه نیز با خوبی و خوشی اجرایی شد.

وی با تشکر از مسئولین بسیج دانش آموزی استان برای همکاری بی دریغ با سازمان آموزش و پرورش گفت: امیدواریم برای سال آینده با ارتقای سطح کیفی این برنامه محدودیت ها و مشکلاتی که امسال وجود داشت را پشت سر بگذاریم.

رحیمی نژاد به تصویب 3 طرح پیشنهادی دیگر در این جلسه اشاره کرد و افزود: مسابقات ورزشی در ابتدای سال آینده و در مرحله استانی برگزار خواهد شد و تیم های برگزیده به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

مسئول بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه الغدیر استان یزد نیز در ادامه این گفت و گو اظهار داشت: از مجموعه آموزش و پرورش استان و به خصوص شخص مدیر کل محترم به دلیل حضور فعال در برنامه های برگزار شده تشکر و قدردانی می کنم.

علی صدری ادامه داد:  راهیان نور یک عملیات فرهنگی بسیار بزرگ است که به منظور گرامیداشت یاد و خاطره بزرگ مردانی است که به ما درس ایثار و مردانگی دادند و همچنین حضور نسلی که آن زمان را درک نکردند و باید سینه به سینه این حرف ها و درس ها به آنها منتقل شود.

وی اجرای برنامه در هفته پژوهش، هفته معلم، جشن نیکوکاری، جشن عاطفه ها، دهه فجر، برگزاری انواع مسابقات و جشنواره های مختلف و... را بخشی از برنامه های مشترک بسیج دانش آموزی و فرهنگیان عنوان کرد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا