در این دیدار یکی از اعضاء هیات مدیره انجمن صنفی کارگران معادن بافق گزارشی از عملکرد این انجمن در سال ۹۰ ارائه و درخصوص برخی مسایل و مشکلات جامعه کارگری  شهرستان  از جمله مسایل پیش آمده برای نماینده کارگران و مسؤل انجمن صنفی ازحجت الاسلام سلیمانی در خواست پی گیری و راهنمایی کردند .

پی گیری برای تبدیل وضعیت شغلی کارگران سنگ آهن،پی گیری برای گسترش شرکت تعاونی مصرف انجمن صنفی،پی گیری برای جلوگیری از خصوصی سازی سنگ آهن بافق و مسایلی از این قبیل مواردی بود که توسط اعضاء هیات مدیره انجمن صنفی به عنوان عملکرد این انجمن ذکر شد.

حجت السلام سلیمانی  نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار گفت :در اسرع  وقت نسبت به  موضوع مورد بحث در خصوص نماینده کارگران  پیگیر شده و نتیجه را به اطلاع هیات مدیره خواهم رساند.

در حاشیه این دیدار تنی چند از کارگران از امام جمعه بافق خواستند تا از تنش هایی که باعث برهم خوردن آرامش مو جود در جامعه کارگری بافق می گردد جلو گیری نماید.

شایان ذکر است از یک ماه پیش به دلایل نامعلومی وضعیت شغلی نماینده جامعه کارگری معادن بافق و رئیس انجمن صنفی کارگران از حالت قرارادادی با شرکت سنگ آهن مرکزی -بافق به نیروی شرکتی تبدیل شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا