به گزارش خبرنگار یزدفردا از تفت، به مناسبت فرا رسيدن نخستين سالگرد ارتحال امام جمعه فقيد تفت و بزرگداشت شهداي طلبه و روحانيت اين شهرستان پيام مشتركي از سوي امام جمعه،نماينده مردم تفت وميبد و فرماندار اين شهرستان صادر شد.

متن پيام بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
يكسال از رحلت اندوهبارفقيه رباني و سالك طريق الهي، عالم بزرگوار و انديشمند قرآني حضرت آيت ا... حاج شيخ جواد حسنعلي، امام جمعه فقيد تفت مي گذرد. يكسال توام با درد جدائي كه دلهاي دوستان از فراق شرحه شرحه و خاطر ياران از اندوه هجران سخت اندوهناك بود.

هنوز تفت با ياد انفاس معنوي و هدايت بخش او معطر و دلهاي مومنين از طنين خطبه­هاي جمعه او منور است. او درد آشناي مردم، شيفته خدمت، دلداده قرآن و مفتون ولايت و رهبري بود و تلاش ها و خدمات او در قبل و بعد از انقلاب و به ويژه در روزگار دفاع مقدس و همدليهاي او با رزمندگان و جانبازان و مردم ايثارگر، فراموش نشدني است .مرحوم حسنعلي چهره هميشه محبوب روحانيت متعهد و مبارز در عصر انقلاب اسلامي در خاطر خوبان اين ديار، جاودانه خواهد بود و راه او را عاشقان ولايت و راستان روز گار پاس خواهند داشت.

ما در سي وچهارمين بهار آزادي ياد و نام اين عزيز فقيد و مفسر قرآن را گرامي مي­داريم.

لذا از عموم مردم مومن و متعهد دارالعباده يزد و به ويژه مردم ولايتمدار شهرستان تفت دعوت مي گردد تا در مراسمي كه به همين مناسبت از روز چهارشنبه مورخ 24/12/90 بمدت 3 شب بعد از نماز مغرب و عشاء درمحل حسينيه شوده سفلي تفت و صبح روزپنج شنبه مورخ 25/12/90 از ساعت 9 الي 11 درمحل مسجد امام تفت برگزار خواهد شد، شركت نموده تا به ياد او و شهداي طلبه روحاني شهرستان و روح بلند و ملكوتي حضرت امام (ره) و ارزشهاي اسلامي ميثاقي دو باره ببنديم.

والسلام عليكم و رحمت ا...و بركاته
 
محمد رضا مديح (امام جمعه تفت)، سيد جلال يحيي زاده (نماينده مردم تفت و ميبد درمجلس شوراي اسلامي)، ابوالقاسم دهقان(فرماندار شهرستان تفت)، بيت آيت الله حسنعلي
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا