مشاور امور بانوان فرماندار يزد:در سال جاري 1300 نفر در دوره هاي آموزشي طرح رحمت شركت كرده اند


به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، رقيه كفيل الناس مشاور امور بانوان فرماندار يزد گفت: در سال جاري 1300 نفر در دوره هاي آموزشي طرح رحمت در شهرستان يزد شركت كرده اند.


رقيه كفيل الناس با بيان اينكه دشمنان از ابتداي انقلاب با هجمه هاي مختلف فرهنگي در صدد مي باشند تا خانواده ها وبه خصوص جوانان را به سمت نابودي سوق دهد خاطر نشان كرد دوره هاي طرح رحمت با هدف تعميق باورهاي ديني اقشار مختلف جامعه ، گسترش و تعميق ارزش هاي اصيل اسلامي در خانواده ، ارتقاء سطح فرهنگي و تربيتي اعضاي خانواده و ارائه راهكارهاي عملي مبتني بر قرآن و عترت در جهت حل مشكلات خانواده از سال 1385 به صورت كشوري آغاز شده است.


مشاور امور بانوان فرماندار يزد با اشاره به نظرات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در خصوص تقويت و تعالي فرهنگ و تعميق باورهاي ديني و به خصوص جايگاه محوري زن در خانواده تصريح كرد اين دوره هاي آموزشي بر مبناي قرآن و مفاهيم آن ، سيره نبوي و عترت طاهره ، معرفي نمودن الگوهاي رفتاري به صورت شيوا آسان و قابل درك برنامه ريزي شده است.


كفيل الناس اظهار كرداين دوره هاي آموزشي در 16 جلسه 2 ساعته با موضوعهاي اصول همسرداري ، زن در نقش مدير خانه، فاطمه زهرا (س) الگوي زن خانه دار ، ارتباط زوجين و ... برگزار شده است.


وي گفت: در طي سه سال گذشته بيش از 8000 نفر در اين دوره هاي شركت كرده اند كه 1300 نفر آن مربوط به سال جاري مي باشند.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا